22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

תוגש תביעת דיבה כנגד A.F.P. שהשמיצו את תושבי אלון מורה

כך תעשה מועצה אזורית שומרון בתגובה לדיווח שגוי

במועצה האזורית שומרון  מגיבים בחריפות לידיעות שפורסמו ע"י סוכנות הידיעות הצרפתית A.F.P. אשר טענו כי תושבי אלון מורה הזרימו ביוב לעצי זית ליד אלון מורה.
"בישוב אלון מורה פועל מתקן טיהור שפכים מתקדם ומשוכל שהוקם בהשקעה של מאות אלפי שקלים ומטהר את המים לרמה שלישונית – דהיינו רמת נקיון של מי שתיה ממש. המים המטוהרים מומטרים בשטח הישוב ומשמשים להשקיה" – אומר ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, בעצמו תושב  אלון מורה – " מי שכן מזהם באזור הם דווקא הכפרים הערביים, אשר למרות הצעתנו אליהם להתחבר לממקן טיהור השפכים נמנעים מכך בגלל איומים מצד הרשות הפלשתינית".
בעקבות הדברים הודיעו בועד מתיישבי השומרון ובמזכירות הישוב אלון מורה כי בימים הקרובים תוגש תביעת דיבה: "אנו אמנם רגילים לעלילות הדם, לכזבים ולשקרים מצד ארגוני שמאל קיצוני ויח"צני  הרשות הפלשתינית אולם במקרה זה לא נעבור על כך בשתיקה. בימים הקרובים הקרובים תוגש תביעת לשון הרע כנגד הגורמים המעלילים והמסיתים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשנתניהו פגש את ארנון

הרויזיוניסט

במועצה האזורית שומרון נערכים לקליטת אלפי מפונים מאזורי האש בצפון

אריק זיו ויזר

טובה מעוז במכתב נרגש לנתניהו

אריק זיו ויזר

תגובת ציפי לבני להדלפות אלג'זירה – קדימה היא מפלגת שמאל!

אריק זיו ויזר

יו"ר הקואליציה אלקין : עוד נשוב לחומש

אריק זיו ויזר

נחמן קורא לנתניהו ליישם את הצהרתו "הם רוצחים ואנחנו בונים"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן