24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ גלעד ארדן :משרד החינוך מפקיר את חיי התלמידים

ח”כ גלעד ארדן : “החלטתה המזעזעת של יולי תמיר להפסיק את לימודי הבטיחות בדרכים ואת משמרות הזה”ב תסכן את חיי התלמידים. אוביל את הכנסת לכפות בחקיקה המשך הפעלתם.”
בתגובה להחלטה להפסיק את פעילות משמרות הזה”ב ולימודי הבטיחות במידה ומשרדי החינוך ובטחון פנים לא יקבלו את מלוא התקציב, אומר יו”ר שדולת הכנסת לבטיחות בדרכים, ח”כ גלעד ארדן :”לא נאפשר בשום אופן למשרד החינוך להפקיר את התלמידים לסכנות האורבות להם בכביש.”

ח”כ ארדן :”דווקא במדינה בה אחוז נפגעי הולכי הרגל הוא מהגבוהים בעולם, שרת החינוך מחליטה בסדר העדיפויות של משרדה לקצץ דווקא בשיעורי הבטיחות המכשירים את התלמידים למודעות לסכנות בכביש ואת משמרות הזה”ב המצילות חיים. גם אם ישנו קיצוץ בתקציבי משדרי החינוך ובטחון פנים, השרה חייבת למצוא דרכים להמשיך בפרויקטים אלו גם אם זה מתוך תקציב משרדה.”

ארדן הודיע כי יכנס בדחיפות את שדולת הכנסת לבטיחות בדרכים לבחון דרכים למנוע ביטול פרויקטים אלו וימשיך לקדם את חקיקת החוק המחייב לימודי בטיחות ובחינה בהם כתנאי לזכאות לתעודת בגרות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ כרמל שאמה נבחר לשחקן מצטיין

אריק זיו ויזר

האיזון הכלכלי תמריץ לשלום אזורי.

אריק זיו ויזר

ריבלין שיגר מכתב ברכה לעמיתו המצרי

אריק זיו ויזר

ח”כ כרמל שאמה “הגבלת תחולת הרפורמה ל-5% בלבד משטח המדינה”

אריק זיו ויזר

ריבלין: נסייע למשרד מבקר המדינה לאכוף ההמלצות

אריק זיו ויזר

כחלון יימנע מאסירים ללמוד ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן