40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ כרמל שאמה “הגבלת תחולת הרפורמה ל-5% בלבד משטח המדינה”

ח”כ כרמל שאמה, יו”ר ועדת המשנה לרפורמה במנהל מקרקעי ישראל הודיע היום כי הוא פועל לגיבוש הסכמה ברפורמה שתעלה לדיון ביום א’ הקרוב (5.7.09) בוועדה שבמסגרתה תוגבל תחולת הרפורמה ל-5% בלבד משטח המדינה, הגבלה זו תאפשר עדיין את ביצוע הרפורמה באופן מיידי לכל השטחים הבנויים וכן תותיר מלאי לפיתוח ומצד שני תותיר 95% מקרקעות המדינה לרבות כל השטחים הפתוחים והירוקים באופן מוחלט מחוץ לרפורמה.

ח”כ שאמה ציין כי הצעה זו תסיר את המניעים להתנגדות בקרב רוב המתנגדים. וכי מנהל מקרקעי ישראל הביע את הסכמתו להצעה זו. וכן רוב חברי הכנסת צפויים לאשר זאת.
ח”כ שאמה:” מדובר ב”אם כל הרפורמות” שנוגעת לכל האזרחים ויש לבדוק את כל הסוגיות לעומקם ולגבש הסכמה רחבה ככל שניתן, לבחון אלטרנטיבות נוספות, לתקן את הנושאים הדורשים תיקון כל עוד לא ייפגעו העקרונות הכלכליים שעומדים בבסיסה: הסרת חסמים וביורוקרטיה במנהל המקרקעין והפיכתו לגוף יעיל ושקוף יותר מבחינה ציבורית.אני פועל לקיים את הבטחתי בתחילת הדיונים שהועדה תדאג למצות את הדיון ולוודא שלרפורמה לא יהיו השלכות שליליות במישור הסביבתי, החברתי והלאומי אלא להפך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חשוב אבל נסתר : זירוז מתן מעמד עולה לזכאים המגיעים ארצה במעמד תייר

אריק זיו ויזר

קדימה רחביה

אריק זיו ויזר

ח”כ עינת וילף: “יש לבחון אם יש שימוש באמצעי התקשורת כדי להגן על אינטרסים כלכליים”

אריק זיו ויזר

אלקין וכשריאל מקדמים הציונות ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שנייה ושלישית: חייל שנפצע במהלך חופשה ממושכת יוכר כנכה צה”ל

אלי חזן

השר סילבן שלום נטל חלק בטקס הפרידה מאבי חסון ז”ל

אלי חזן
דילוג לתוכן