20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

“חיסול עאסף שאוקת : מכת מחץ למשטר אסד”

סגן השר איוב קרא ממשיך במאמציו לסייע לעם הסורי המדוכא

“האדישות של הקהילה הבינלאומית הביאה ניצנים ראשונים של אלקאעידה לרחובות סוריה והחלו סימנים בולטים לכך בשטח. הזהרתי בעבר מפני חדירה של ארגוני קיצוניים איסלאמים לסוריה אם תימשך תופעת מס השפתיים בעניין הסורי ולצערי תופעה ההשתלטות של הקיצוניים גוברת מיום ליום. וואקום זה ממשיך לסכן את עתיד האזור ומשלחות עקרות של האו”ם, במקום לנקוט צעד מנהיגותי לעצירת הרצח ושפיכות הדמים, רק מחמירות את המצב”.

אלה הדברים שאומר הבוקר סגן השר איוב קרא עקב פניות כתובות שהגיעו אליו מדמשק.

סגן השר קרא הוסיף: “הלילה התבשרנו על חיסולם של דמויות מרכזיות במשטר הסורי שיש להם נגיעה ישירה לרצח שמתבצע בסוריה, והבכיר ביניהם עאסף שאוקאת גיסו של אסד וראש המודיעין הסורי, מחמד אלשעאר שר הפנים, דאהוד ראג’חה שר הביטחון, חסן הטורקמנים ראש החוליה , האלוף השאם בכתיאר ראש יחידת הביטחון המסכל, ומחמד סעיד בכתיאן מזכ”ל מפלגת הבעת’ , שלמרות ההכחשות של התקשורת הממלכתית הסורית, הצבא החופשי מדגיש שכל האנשים זוהו בוודאות בבית חולים אלשאמי, ומאתגר אותם להביא את הדמויות האלה לראיונות אישיים בטלוויזיה, דבר שאינם יכולים לעשות מאחר וחוסלו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שתיקת המערב לנוכח הטבח מחזקת את “אלקאעידה”

אלי חזן

“אסור לוותר על ארץ הקודש שהובטחה מאלוהים לעם היהודי”

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא בישיבת הממשלה: קיומו של משרד לענייני מיעוטים מדגיש את השוני והאפליה בין המגזרים

אריק זיו ויזר

קרא לכל הדתות

אלי חזן

שילוב נוער לא יהודי בהנצחת השואה

אריק זיו ויזר

רווחה אקטיבית

אלי חזן
דילוג לתוכן