24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חוק ההדחה עבר בליווי סערה בכנסת

בשעת לילה מאוחרת עבר חוק ההדחה (חוק זועבי). ברגע האחרון תרגיל של האופוזיציה לא צלח. השר אלקין: “האופוזיציה כולה התגייסה למען חנין זועבי”

 

 

כבכל מושב, לקראת צאת חברי הכנסת לפגרה, הדרמות הפרלמנטריות צצות. הלילה (ג’) עבר חוק ההדחה (חוק זועבי) ברוב של 62 חברי כנסת מול 42 מתנגדים. האופוזיציה הייתה אמורה לנאום ולהגיש מספר רב של הסתייגויות אך ברגע אחד משכו חברי האופוזיציה את הסתייגויותיהם מה שלפי התקנון מחייב הצבעה מיידית.

 

חברי קואליציה רבים לא נכחו באולם המליאה ועלה החשש שמא החוק לא יעבור. אלא שאז עלה ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) לדוכן הנואמים וביחד עם יו”ר הכנסת המתינו שייפסקו קריאות הביניים. דקות רבות עמד סלומינסקי על הדוכן ולא הצליח לנאום. בינתיים חברי הקואליציה לכנסת. לקראת ההצבעה עלה השר אלקין לנאום ואמר: “שנה וחצי מחכים האזרחים לראות אופוזיציה לוחמת. טוב שנזכרתם רק ללילה אחד להיות לוחמים” והוסיף “האופוזיציה כולה התגלתה כתומכת של חנין זועבי, האופוזיציה התגייסה כולה למענה”.

 

סגנית השר ציפי חוטובלי הגיעה לאולם אך לא הצביעה לאחר שח”כ מירב מיכאלי (המחנה הציוני) הזכירה לחברי הכנסת שחוטובלי אמורה להיות מקוזזת עקב חופשת לידה ושהיא מופתעת לראות את נוכחותה.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

ליכודניקים מרכינים את ראשם לזכרה של שרה דורון

אריק זיו ויזר

ועדת הכלכלה מקשה על החברות הסלולאריות

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת: “מורשת רבין המוזנחת היא, צוואתו למתנגדי אוסלו ותומכיו לשמור על ירושלים מעבר לכל מיקוח”

אריק זיו ויזר

חבר הכנסת דנון: “עובדי עיריית תל אביב והרצליה לא קודמים לעובדי עיריית בית שאן”

אריק זיו ויזר

“ארוחה חמה לכל ילד – מרחיבים את מפעל ההזנה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן