20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גילון המסית חוזר

מי מפחד מספטמבר, עשייה מול חידלון,מי מכיר את צחי ברוומן,מדוע שתקה לבני וקדימה בתמלוגי הגז.

אם אהיה לרגע מליצי אומר כי "הצונמי בספטמבר" זהו מונח שיכול לסמל יותר מכל את ההפחדה החדשה שבה נוקטים מאתרגי שרון המפורסמים. בשבועות האחרונים אנו עדים לתהליך מדאיג שבו מפחידים את העם בתהליך שלכאורה יקרה בחודש ספטמבר הקרוב, על רקע הכרה כלל עולמית במדינה פלסטינית. שהרי שיטת ההפחדה הזאת היא השיטה הרגילה לאלה שממשלת נתניהו – ברוח דבריה של לימור המיתולגית מ"רק בישראל – "לא באה להם טוב".
צונמי בספטמבר, הוא המשך ישיר של אלה שהפחידו אותנו לאורך בדורות האחרונים. כך היה באוסלו כאשר אמרו לנו שאם לא נעזוב ונגיע להסכמה עם הרוצח עראפת "יישפך דם". הגענו להסכמה באוסלו והרי זה פלא רק הטרור ונחלי הדם גדלו.
כך היה לפני הטבח במלון פארק בנתניה. אז הפחידו אותנו המאתרגים כי אם נכנס לג'נין או שכם יישפך דם רב. ואכן,  נכנסנו לערים הפלסטיניות ודם רב לא נשפך. 10 שנים לטבח – נזכור ולא נשכח את המפחידים. מיד אחרי הטבח פעל צה"ל במבצע חומת מגן, הביטחון חזר וממש לא נשפכו נהרות דם.
זוהי אם כן, התזכורת הבלתי נמנעת : נהרות דם נשפכו רק מתהליכי השלום של הכזבנים למיניהם.
לטנגו צריך שניים אך גם לשלום צריך שניים ולכן בספטמבר לא יהיה צונמי, בספטמבר יהייה מאבק באו"ם מול הפלסטינים. עברנו את פרעה נעבור גם את אבו מאזן.
בהמשך השבוע שמעתי את בוגי יעלון בחוג בית מסביר על "אינתיפדת 15 במאי". בוגי הזכיר כי כאשר שאלו את הפלסטינים על אינתיפדת ה – 15 במאי, הם לא ידעו על כך דבר ואילו אצלנו בתקשורת זה היה בולט. אז בוגי הבטיח כי בכל מה שקשור ב – 15 במאי, מה שבטוח הוא כי יום לפני יהיה 14 במאי ויום אחרי זה יהיה 16 במאי.

 

עשייה מול חידלון
אתמול היה כנס מכובד של ראש הממשלה שאליו הגיעו מאות אנשים. ראש הממשלה נאם נאום מצויין שמדגיש את הישגי הממשלה בשנתיים האחרונות. היה חסר רק דבר אחד ונקווה שזה לא מבשר לנו את הבאות : נתניהו לא הזכיר את צמד המילים "יהודה ושומרון" .חוץ מזה נתניהו יכל להציג את העשייה של הממשלה שלו בגאווה רבה זאת מכיוון שכל העשייה בולטת למרחוק וברוח חג הפסח אבקש לשאול :  אז מה נשתנה בקדנציה הזאת?
הרי זה שרמת החינוך עולה זה תפקיד משרד החינוך. זה שסוללים כבישים ומניחים מסילות רכבת, ברור שזה תפקיד משרד התחבורה, זה שהאבטלה ירדה זה תפקיד האוצר, זה שבתקשורת מחירי הסלולר ירדו וירדו זה ברור, זה שברווחה מחזירים את הכבוד לנזקקים זה ברור, זה שהמשרד להגנת הסביבה שומר על איכות הסביבה זה ברור, זה שהמשרד לנגב והגליל דואג לנגב והגליל זה ברור, זה שמשרד ההסברה עוסק בהסברה זה ברור.
אז מה נשתנה בקדנציה הזאת?
נתניהו ראש ממשלה ושר התקשורת והרווחה הוא כחלון ושר התחבורה הוא ישראל כ"ץ ושר החינוך הוא גדעון סער והשר לפיתוח הנגב והגליל הוא סילבן והשר להגנת הסביבה הוא גלעד ארדן ושר ההסברה הוא יולי אדלשטיין ושר האוצר הוא יובל שטייניץ, והשרים בוגי ,בגין ,מרידור,איתן ופלד אלו שרים שמייצגים עשייה מול ממשלות קדימה שיצגו תעשיית שחיתות ושררה.
חברי כנסת
כאשר משווים בין חברי הכנסת של הליכוד לחברי הכנסת של קדימה הפער הוא עצום. חיים כץ בועדת הרווחה חוקק כמות חוקים שאין ועדה שיכולה להתחרות בה. יריב לוין אלוף בחקיקה, כרמל שאמה הוביל את השינוי בעמלות הגז, אופיר אקוניס בחקיקה חברתית נרחבת, דני דנון במאבק בג'יי סטריט, פיניאן בועדת הכספים, ומירי רגב לוחמת ללא חת בנושאים החברתיים.
ועל כולם מנצח זאב אלקין כאשר משאיר את חברי קדימה להנות מהתואר חבר כנסת ללא יכולת להפיל את הממשלה, אפס חוקים העבירה האופוזיציה בשנתיים.
יתר על כן, במאבק הגז החלו שאמה מהליכוד ושלי יחימוביץ. שניהם היו בקואליציה והובילו את המהלך, אך יש לשים לב שמקדימה לא היה אף אחד בדיעבד שהשתתף בו. כאשר הבינו בקדימה כי החוק עובר הצטרפו להצבעה. אז עוד פעם צריך לומר תודה שהגז התגלה במשמרת של נתניהו.
קולה של לבני נדם כנראה. בדף המסרים של ארד-אדלר לא הייתה כתובה תגובה על הגז

מנכ"ל הליכוד
כפי שפירסמנו בשבוע שעבר צחי ברוומן מיועד להיות מנכ"ל הליכוד. בכנס המרכזי התהלך המיעד כמו טווס אך שמתי לב שהוא הולך ואף אחד לא ניגש אליו. התחלתי לעשות משאל בין הפעילים : האם אתה מכיר את ההוא שהולך לפניך? נדהמתי מהתשובות, כן זהו דודו מור, לא, זה שלידו שאלתי לא לא מכירים.
אני מקווה שזה רק מקרה ולא……………
כרמי גילון
השבוע התבשרנו כי ראשי השב"כ לשעבר מודיעים כי הם תומכים בשחרור גלעד שליט בכל מחיר. גם אני הצהרתי כי אני תומך בשחרור גלעד שליט בכל מחיר. "כל מחיר" הוא מושג ערטילאי. הרי יש מחיר שגם ראשי השב"כ לא מוכנים לשלם. כך למשל האם החלפה של שליט בחייל אחר הם היו מוכנים לקבל או לא?
רק מה שהפליא אותי זה לראות את עמידתו הנחרצת של כרמי גילון, מי שבמשמרת שלו כראש השב"כ נרצח ראש ממשלה, והוא לא שילם בראשו. ברור כי במדינה מתוקנת היה צריך לשלם.
צריך לזכור כי במשמרת שלו סוכן שב"כ הלביש את ראש הממשלה רבין במדי אס אס והסית לרצח ראש ממשלה כאשר כרמי גילון היה שותף להסתה כנגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והאשמה שהוא הלביש את רבין במדי אס אס.
יש לזכור כי בכל מה שנגע כרמי גילון הפך לכישלון. כשגריר, כראש מועצה במבשרת ציון, שם היה צריך להוכיח עשייה, התפטר וברח.
כרמי עכשיו שוב עוסק בסילוף האמת. הוא מאשים את נתניהו שלא הסכים לתנאי החמאס. הרי גם המתווך הגרמני לא טוען זאת וברור כי החמאס לא מוכן להסדר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

העוזר שלי בתנובה

אריק זיו ויזר

נשיא חברבורות

אריק זיו ויזר

שקט עובדים: רוני אלשייך

אריק זיו ויזר

הבלתי מעורבים

אריק זיו ויזר

איש השנה: בנימין נתניהו – לטוב הרע והבלתי נודע!

אריק זיו ויזר

משטרת ההדלפות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן