22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר יעלון: “מי שימשיך לפגוע בנו, דמו בראשו”

כך אמר היום (חמישי) בסיור בדרום המופגז

“אני מסייר עתה ביישובי הדרום, באשדוד, אשקלון, שדרות ונתיבות. הייתה הסלמה חריפה והיה ברור שאנחנו צריכים למצוא את ההזדמנות הכי טובה כדי לתת לחמאס ולשאר הארגונים מכה שתחזק את ההרתעה”, אמר יעלון, והוסיףכי “מי שימשיך לפגוע בנו דמו בראשו. מבחינתנו הפעולה לא תיפסק, והצבא הכין את כל האפשרויות כדי להכות אותם”.

באשר להמשך אמר השר: “אנחנו מכינים את כל האופציות הצבאיות, כולל אפשרות שהכוחות יהיו מוכנים להיכנס לעזה במידה והירי לא ייפסק. הדרך היחידה לשכנע את הצד השני לעצור את התוקפנות היא לגבות ממנו מחיר כבד שישכנע אותו להפסיק את האש. הכוונה היא לגבות מחמאס מחיר כבד ולפגוע ביכולות שלו, הן ביכולת האנושית מבחינת סיכול ממוקד והן ביכולת השיגור,עד שיגיד די. לא עומדת למבחן כל עוצמת הצבא ויכולת המחץ שלו.

על המנהיגות בדרום אמר בוגי: “מה שעובד למבחן זו יכולת העמידה שלנו כחברה, ובדרום התפתחה יכולת עמידה מרשימה של המנהיגות המקומית והאדם הבודד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן

השר יעלון: אין סיכוי להסדר קבע

אריק זיו ויזר

ישראל ורוסיה יחתמו על הסכם קופרודוקציה והסכם שיתוף פעולה בתחום התרבות

אריק זיו ויזר

אביעד ויסולי במכתב נגד מינוי שושני למנכ”ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר

הציבור מרוצה מתפקודו של שר החינוך

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין מלמד “שנה טובה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן