19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר יעלון: אין סיכוי להסדר קבע

את הדברים אמר המשנה לראש הממשלה השר משה יעלון בערוץ 2 עוד ציין כי יש תמימות דעים של שרי השביעה בעניין

המשנה לראש הממשלה השר משה יעלון אמר כי שרי השביעייה הסכימו כולם שאין סיכוי להסדר קבע עם הפלסטינים בשנים הקרובות,  “כל אחד בדרכו הגיע למסקנה שאין סיכוי להסדר קבע בטווח הנראה לעין. אין לנו אשליות בעניין”.

 

השר יעלון התייחס לשורה של נושאים מדיניים בטחוניים. לגבי ועדת טירקל אמר : “אי אפשר להתייחס למשט כסיפור הצלחה. ההחלטה לעצור הייתה נכונה, זו הייתה הגנה עצמית. גם ההחלטה לפתוח באש על הסיפון הייתה הגנה עצמית”. השר ציין כי למרות שהטיפול במשט לא היה מוצלח, אין סיבה להלקאה עצמית ולעריפת ראשים, כלשונו.

דעתו של השר יעלון על המצור על עזה  כי “לא היה מצור על עזה ולא יהיה מצור. יש סגר על הרצועה שכלל בתוכו גם סגר אזרחי. את ההקלות על הסגר האזרחי הממשלה החלה לעשות לפני המשט והמשט זירז את ההקלות”.

ובשאלה על מצבה של ישראל בזירה הבני”ל אמר: “גם במצב הזה יש יחסים טובים עם ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות נוספות שיש לנו איתן אינטרס משותף. אבל יש מתקפת דה-לגיטמציה על מדינת ישראל וצריך להגיד את זה”,



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר נפרד מהכנסת, בינתיים

אלי חזן

יעלון: “נשיא המדינה לא צריך להתבטא פוליטית”

אלי חזן

שר ההסברה בדרום אפריקה : מדינה פלסטינית בעייתית

אריק זיו ויזר

ועכשיו : נעלה עם שר החינוך לחברון

אריק זיו ויזר

יום היסטורי עבור המורים

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין לראש-הממשל​ה: “קיים לאלתר דיון במסקנות דו”ח אדמונד לוי”!

אלי חזן
דילוג לתוכן