23.1 C
תל אביב
30 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

השב״כ,ערוצי התרעלה,הגנרלים ובן גביר

בעקבות רדיפת מנהיגים מאובטחים מהימין, עלתה הקונספירציה כי גורמי הביטחון שאחראים על בטחונם, מעבירים את הלו”ז של המאובטחים למפגינים משמאל.מבחינתי,זה נשמע הזוי אך מנגד כבר היינו שם כאשר השב”כ היה גורם משמעותי בהסתה נגד רבין.

עד כדי שהופעל סוכן שב”כ שהיה חלק ממנוע ההסתה הפרועה.לכן, לא מן הנמנע ששיתוף פעולה עם האנרכיסטים קיים ואולי הערוץ שגורמי הבטחון מקיימים עם האנרכיסטים מהשמאל נועד מבחינתם לשמור על גובה הלהבות.

אני רק מקווה שלא נהיה עדים לכך שהשב״כ וגורמי הבטחון יהיו שוב שותפים לרצח פוליטיקאי.

ונעבור לאירוע הקיצון של השבוע השר ניר ברקת עבר ניסיון תקיפה של עוד אחד מהבריונים של השמאל.אומנם הפורע נעצר ע”י המאבטחים, אבל מה שמדהים שבערוצי התרעלה הפכו אותו למסכן.

השבוע חבר ששיך לצד השמאלי של ישראל, כעס כמו עוד כמה מחבריי שאני משווה את מדינת ישראל למצרים וסוריה, שם מי ששולט במדינה הגנרלים, ואחד מהם הסביר לי באריכות כי אנחנו שונים מנטלית.

קרי-הם ערבים ואנחנו מה ? אנחנו בני תרבות .

הבעיה הייתה מאז ותמיד היחס של השמאל אל הערבים .אז אין הבדל בשום מדינה או לאום כאשר אליטה שולטת בעם ע”י גנרלים וטייסים. וכן,אין הבדל בין מדינת ישראל שנשלטת היום תחת גנרלים וטייסים, לבין סוריה ומצרים.

*בן גביר*

בן גביר לא אשם בתהליך של הסחרור בחברה הערבית של רצח יום יומי, הצחיק אותי השבוע כי מסבירים שהתפטר ניצב במשטרה שהיה אחראי על המגזר ובערוצי התרעלה האשימו את השר שלא שמר על מי שהצליח בתפקיד.בהתחלה אמרתי מה, “הצליח בתפקיד” אולי הוא הגורם למצב הרע שיש.

אבל בואו נשים על השולחן מאז הקמת הממשלה הדרג המדיני דורש הפעלת השב”כ מול משפחות הפשע , אבל יש גורם שמנסה למנוע את זה,למה? כי לשב”כ יש אמצעים ויכולת לנהל את המערכת יותר טוב מהמשטרה הכושלת שבעשרים שנה האחרונות הניצבים והמפכ”לים שהיו בה עשו כל דבר רק לא לייצר משטרה טובה.

ונכון,בדרך הייתה גם את ועדת אור, ועוד גורמים שעזרו להחליש את המשטרה.

ולכן ,בעוד שנה אם לא יהיה שינוי לטובה תבואו לבן גביר בטענות, כרגע מי שניהל ומנהל את המשטרה אלו אותם קצינים כושלים, שמעדיפים להפקיר את אזרחי ישראל לפשע המאורגן.

כאשר הפשע המאורגן רואה מפקד מחוז שעוזר לעבריינים כמו שעושה מפקד מחוז תל אביב הם מבינים שמה שמותר לאנרכיסטים מותר להם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ עמית הלוי במסר תקיף: חבר שעזב את התנועה יוכל לשוב לאחר 10 שנים

דניאל נחמיה

שלי בחסות השטאטל החרדי

אריק זיו ויזר

ממה מפחדים צעירי העבודה ?

אריק זיו ויזר

בנט עושה שרירים על נתניהו

בנט מחכה לשקד

אריק זיו ויזר

הושק ספרו החדש פעיל הליכוד עו”ד דן אילוז

אריאל אילוז
דילוג לתוכן