19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ח”כ עמית הלוי במסר תקיף: חבר שעזב את התנועה יוכל לשוב לאחר 10 שנים

ח”כ עמית הלוי הגיש הבוקר לידי ח”כ חיים כץ, ראש ועדת החוקה של תנועת הליכוד, הצעה לתיקון חוקת הליכוד וזאת לקראת כינוס ועדת החוקה של התנועה אשר תתכנס ביום רביעי הקרוב.

בהצעתו, מבקש ח”כ הלוי להתקין כי חבר אשר עזב את התנועה, יוכל לשוב אליה רק כעבור 10 שנים. ייתכן שהצורך בהצעה מתחזק לנוכח הפרישות האחרונות בליכוד והמעבר למפלגות אווירה חדשות אשר בדומה לאחרות אשר צצו לאורך השנים, עתידות לשמש מפלגת אווירה ולהתמוסס לאחר הבחירות הבאות. במקרה שכזה, מבהיר ח”כ הלוי, מי שנטש – לא יוכל לשוב רק כי ספינתו טבעה!

ח״כ עמית הלוי הבהיר: “דלתה של תנועת הליכוד, פתוחה לכל מי שחפץ בשייכות אידיאולוגית וחברתית עמוקה, אבל זו לא דלת מסתובבת”. הוא הוסיף: “הגשתי הבוקר תיקון לחוקת הליכוד, חבר שעוזב בזמן בחירות את התנועה שלנו, תנועת הליכוד, לא יוכל לשוב אליה, עד שתעבור תקופה של שלוש כנסות, או עשר שנים”.

תמונה: עמוד הפייסבוק של ח”כ עמית הלוי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום עצוב דוד עמר נפטר

הרויזיוניסט

האולימפיאדה נגמרה, אבל שיאי הממשלה ממשיכים להישבר!

דניאל נחמיה

תוצאות בחירות בסניף עפולה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

נתניהו מתייחס לתליון: צריך נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו

מערכת ליכודניק

במעלה אדומים מחממים מנועים לקראת הפריימריז

מערכת ליכודניק

מרים בן חמו נפטרה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן