23.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הקו הלאומי בלשכה

עורכי דין ליכודניקים, אתם כבר יודעים למי אתם מצביעים?

רק עוד 4 ימים לבחירות ללשכת עורכי הדין. מדובר בהרבה יותר מאשר רק בבחירות פנימיות של גילדה מקצועית. לשכת עורכי הדין מאיישת 2 כסאות בוועדה למינוי שופטים.

 

ועדה , שבשנים האחרונות היא מוקד למאבקים גדולים בין הימין , שמנסה להלחם במהפכה המשפטית שהנהיג ביהמ”שע באמצעות מינויים של שופטים מתונים לבין השמאל , שמנסה לשמר את היתרון שבית המשפט הישראלי נותן לו באמצעות שופטים שמתערבים כל העת בחקיקה לאומית (“אקטיביסטים”) כהגדרתו.

 

בוועדה לבחירת שופטים , שמורכבת ממספר שווה של נציגים של הימין ושל השמאל ומנציגי השופטים עצמם, שמן הסתם נוטים לקדם מועמדים שחזקה עליהם שיתמכו במהפכה המשפטית (“אקטיביסטים”) נציגי הלשכה הם הסיכוי היחיד של הימין לקידום שופטים מתונים וממלכתיים.

התקשורת ובהתאמה גם רוב הציבור , שמודעים לכך מתמקדים בעיקר בזהות היו”ר הבא של הלשכה, אבל מי שמכיר איך מתנהלת הלשכה, יודע שיש גם חשיבות רבה לנבחרי המחוזות ועוד יותר מכך, לנבחרי המועצה הארצית, שגם הם יעמדו להצבעה בלשכת עורכי הדין, ביום שלישי הקרוב.

 

עורכי דין ליכודיים וכל עורכי הדין של הימין, עכשו זה הזמן שלנו להשפיע, כדי שלא נבכה אח”כ, אנא הצביעו לרשימות לאומיות ומאוזנות , כמו למשל “יוזמה-ציונות משפטית. כי ההגמוניה של השמאל בלשכה היא לא כורח המציאות, אלא משהו שתלוי בנו

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בום : תוספת 17 אלף מתפקדים לספר הבוחרים.

אריק זיו ויזר

משפחת הליכוד אבלה על לכתו של רון נחמן

אלי חזן

תוקם ועדה לקראת הבחירות להסתדרות

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של אלי דיין על מות אחותו

אלי חזן

יולי אדלשטיין: “לזכור את השואה זה להיאבק בטרור”

אריק זיו ויזר

דוח המבקר: העיתוי בסדר, התוכן רכלני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן