22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הפרספקטיבה והזוית של אקוניס : שנתיים אחרי

כשח”כ אקוניס התריע על פגיעה באסדות הקידוח החדשות ובהשלכות בטחוניות של שישינסקי – גיחכו. אתגר המל”טים החדש מוכיחים כי הוא ראה כבר את הנולד למרות שאחרים גיחכו. רואה מי שלא צוחק אחרון 

יו”ר ועדת הכלכלה לשעבר וסגן יו”ר הכנסת דהיום ח”כ אופיר אקוניס אמר מוקדם היום בתגובה לפרסום לפיו קיים חשש ש”מזל”טים מתאבדים” יפגעו באסדות קידוח כי : “כשהתרעתי מההיבטים הביטחוניים – היו שלעגו וגיחכו. בדיון בראשותי שהתקיים בדיוק לפני שנתיים בוועדת הכלכלה, הזהרתי מהתערבות אירנית ולבנונית. הזהרתי מדיון פופוליסטי. עובדה שהמציאות טופחת על פניהם של כל המלעיזים בוועדה, שתומכיהם הוציאו אחר כך חוברות מפרוטוקול הועדה ואף המחיזו אותו”.


אקוניס מתכוון לישיבה שנערכה באוקטובר 2010 על מסקנות ועדת שישינסקי בנוגע לתמלוגים על הגז הטבעי ממאגרי תמר ולוויתן. הוא טען אז כי מדובר בדיון רחב עם השלכות ביטחוניות ואסטרטגיות בשל התערבות אירנית ולבנונית בנושא. חברי כנסת משמאל לגלגו על דבריו, ולאחר מכן הפרוטוקול עלה כמחזה מלגלג בספרון והצגה “אנרגיות טובות”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס ולנדאו סיכמו: יוחזר הפיקוח על מחירי הסולר

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק המבטלת שלילת תגמולים לאלמנות צה”ל, נפגעי טרור, שב”כ ומוסד שנישאו .

אריק זיו ויזר

פינוי שנוי במחלוקת

אריק זיו ויזר

האיחוד והבית היהודי מושפלים ומחוץ לקואליציה/מאת:אריק זיו

ח”כ ד”ר יובל שטייניץ נועד הבוקר עם שגריר ארה”ב בישראל

אריק זיו ויזר

ח”כ יריב לוין מברך על עמידתו האיתנה של ראש הממשלה אל מול האמריקאים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן