11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

הפגנת הימין הגדולה: "העם דורש מדינה יהודית ודמוקרטית"

אתמול (שלישי) התקבצו בכיכר הבימה שבתל אביב אלפי תומכי המחנה הלאומי, מכל רחבי הארץ, באמירה חדה וברורה: העם דורש ישראל יהודית ודמוקרטית. ברקע להפגנה, ההצבעה המתקרבת על תקציב המדינה – כאשר עדיין לא פורסמו לציבור הדילים שמאחורי תמיכת רע"ם בקואליציה, ובעוד ששרת הפנים מוחקת חובות לרשויות עירוניות ערביות, לא נמצא תקציב הולם לחיילים אלא דווקא לחתולים. איפה עובר הגבול?

חברות וחברי כנסת מן הימין הגיעו להפגנה תוך ליכוד השורות תחת הנהגתו של בנימין נתניהו את המחנה הלאומי, והציפייה להרכבת ממשלה אלטרנטיבית בראשות הליכוד – ממשלה שפויה, הגיונית וכזאת שמסתכלת על האזרחים בגובה העיניים. המשתתפות והמשתתפים הרבים שהגיעו אתמול להבימה, הם מימוש החזון הציוני לרעיון הדמוקרטי במדינת היהודים – גם כאשר יש בתקשורת מי שניסו לגמד, להקטין ואולי בכך לבוז למשתתפיה.

חכ"ל אסנת מארק היטיבה לסכם את ההפגנה, כשכתבה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה: "הייתה זאת הפגנה של ישראלים פטריוטיים: דגלי ישראל מונפים בגאווה, בלי אלימות, בלי פרובוקציות, בלי מיצגי מין מבחילים. נמשיך להאבק עד שהאמת תנצח".

חכ"ל אסנת מארק נואמת בהפגנת הימין, אמש בכיכר הבימה בתל-אביב. קרדיט: אסנת מארק.

השתתף בהפגנה גם השר לביטחון פנים ושר המשפטים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה, אשר טען בנאומו: "אנחנו הדמוקרטים האמיתיים, אנחנו עם ישראל שאולי איננו "מהמקום הנכון" אבל הוא מכל המקומות! אנחנו עם ישראל שדגליו אינם שחורים, אלא הם דגלי כחול-ולבן!", ובדבריו קישר בין הצביון הדמוקרטי של המדינה לבין זהות הממשלה והקואליציה המרכיבה אותה. 

ח"כ אמיר אוחנה, השר לביטחון פנים ושר המשפטים לשעבר, בהפגנת הימין, אמש בכיכר הבימה בתל-אביב. קרדיט: דוברות ח"כ אמיר אוחנה.

ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן, לא רק ששלחה לב גדול לכל באי העצרת, אלא גם שלחה את ברכתה לכל מי שצביונה הדמוקרטי של המדינה האהובה שלנו חשוב לו: "אתם הגחלת, אתם הזיכרון, אתם החומה. אתם הקשר בין אברהם אבינו ודוד המלך, בין רחל אימנו, זבוטינסקי וחנה סנש. אתם חומת המגן מפני הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. מהר סיני עד הכיכר הזאת, אתם הגחלת של העם היהודי".

ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן, אמש בהפגנת הימין בכיכר הבימה. קרדיט: יובל גוטלין.

ח"כ מירי רגב, שרת התחבורה ושרת התרבות לשעבר, בנאום שנשאה במהלך ההפגנה: "הממשלה הזאת היא ממשלת טרור: טרור של מיסים, טרור של מינויים, טרור החוק הנורבגי, טרור מס עבאס. מיליארדים למי שמעודד טרור. במצרים האחים המוסלמים יושבים בבית האסורים, אצלנו הם יושבים בבית המחוקקים. כסף לשהידים יש – לחיילי צבא ההגנה לישראל אין".

השרה לשעבר מירי רגב, אמש בהפגנת הימין בכיכר הבימה בתל-אביב. קרדיט: דוברות ח"כ מירי רגב.

ח"כ קטי שטרית נאמה בכיכר ואמרה: " בנט ושקד, אתם השתגעתם?! לא הפסקתם לתקוף את הממשלה הקודמת, אבל עכשיו אתם מתכוונים להעביר כסף ישראלי- כספי המיסים של אזרחי ישראל, למימון אלמנות ויתומי שאהידים! איזו מדינה בעולם דואגת למשפחות האויבים שלה?"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר

מירי רגב ויואב קיש בחזית

דניאל נחמיה

 קרע בסניף הליכוד בבאר שבע: מחנה סילבן מול מחנה נתניהו

אריק זיו ויזר

מסיבת הפרידה מהמעינות

אריק זיו ויזר

משרד החינוך מתנהג כ-"בת יענה"

אלי כהן

בסניף הליכוד בערד, יש מי ששומר על הבית

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן