11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

האם מיקי החדש פוזל ימינה ?

 

המאבק בקואליציה ובממשלה אמור להיות מטרה משותפת וברורה של הליכוד, אך נדמה כי יש כאלה בתוך התנועה שגם עסוקים בדברים אחרים ברמה האישית ונגד רצון התנועה. בשבועות האחרונים החליט ח"כ מיקי זוהר לסגור חשבון עם יו"ר הסניף הליכוד וחבר המועצה בקריית מלאכי, נדב ויצמן, רק כי האחרון תמך בחיים כץ בליכוד העולמי – לתמוך דווקא בראש העיר המכהן של לא אחרת מאשר תנועת "ימינה".

כדי לנקום בנדב ויצמן, מיקי זוהר לא בוחל באמצעים ופועל להשאיר בראשות העיר בקריית מלאכי את ראש העיר היחיד בארץ של תנועה "ימינה" של נפתלי בנט ואיילת שקד. ח"כ מיקי זוהר אף התראיין לעיתון מקומי ותקף את השיגי ויצמן למען הליכוד בקריית מלאכי, ונזכיר שמעל 50 אחוז מכל המצביעים בקריית מלאכי הצביעו לליכוד בכל אחת ממערכות הבחירות שאותן ניהל ויצמן ביד רמה, אחרי שקיבל את המינוי מראש הממשלה בנימין נתניהו.

זוהר אף התבטא כי יעשה כל מאמץ להשאיר את ראש העיר של ימינה בתפקידו, גם אם זה אומר לפגוע במועמד הליכוד נדב ויצמן ששיקם את מעמד הליכוד בקריית מלאכי בשתי ידיו. האם חשבונות אישיים חשובים יותר מערכי התנועה ומטרותיה? כנראה שח"כ זוהר כנראה חושב שכן.

בשבועות האחרונים הצליח ח"כ זוהר להתעמת גם עם לא מעט מחברי הליכוד, והפך לאורח לא רצוי גם בצמרת. נראה כי הסגנון החדש שלבש לעצמו כלפי חוץ, בעוד כלפי פנים הוא ממשיך בנוהל סגירת חשבונות, המאיס אותו על רבים מחברי המפלגה שחלקם מכנים אותו "יו"ר הקואליציה הגרוע ביותר שהיה לליכוד".

ח"כ זוהר גם לא הוזמן להפגנת הימין בכיכר הבימה, מהלך שאולי מעיד על מקומו ועל מעמדו של מי שנבחר במקום ה-29 בליכוד ולא מודע למעמדו ולכוחו הדל, ומנסה בכל דרך להישאר רלוונטי ועושה זאת דרך פגיעה בליכוד ברמה המקומית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יש מחליף לרועי יעקב : משה בן זקן

אריק זיו ויזר

שר בריטי בכיר מגנה את הפיגועים נגד ישראלים ואת ההסתה ברשות הפלשתינית

אריק זיו ויזר

חגיגת המימונה בבית משפחת סבח באשקלון

אילנית חג׳אג׳

ביבס : "נבחרתי לעשייה"

אריק זיו ויזר

עושים ציונות – קוטפים פלפלים בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של איתן כהן על מות אימו

אלי חזן
דילוג לתוכן