24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הנשיא המפאיניק הכי בית״רי שיש

עתים רחוקות מפגישה ההיסטוריה את האיש הנכון עם הזמן הנכון.
ובעת הזו אין מלך בישראל וכאילו הגיע לו כמו בהזמנה, הנשיא יצחק הרצוג, כדי להרגיע את המתחים, לחבוש את הפצעים ולרפא את עם ישראל המשוסע והמדמם.
הוא נולד מפאיניק והנהיג את מפלגת העבודה הידועה לשמצה, אך הוכיח בכל צומת בה היה כי פיו וליבו שווים ומבחינתו כל ישראל אחים הם.
בשירותו בתפקידים השונים עבד יד ביד עם ליכודניקים שלא יכולים לשכוח איך דווקא בוז׳י ולא אחר – עזר להם הרבה יותר משרי ליכוד. תשאלו את יעקב חגואל אם היה לו פרטנר הגון ופרקטי יותר מהרצוג בהנהגת הסוכנות היהודית.
אין לו עניין להפגין כח, אלא ממלכתיות. מקור כוחו הוא ביחסי אנוש, בתפיסתו את תפקידיו הציבוריים כשירות לציבור. הוא לא נהנתן ולא נצלן – רחוק מכך.
וכדי להפוך את התמונה למושלמת באמת, אנו נזכה באשת נשיא מיוחדת במינה: משכילה, לבבית, אוהבת אדם וחובקת את הארץ בחיוך כובש. מעולם לא היה בבית הנשיא זוג כל כך אמפתי ונכון לעת הזו.
הצוות שמקיף אותו מצטיין כמותו: אייל שוויקי ועדיה ליבוביץ׳ ההולכים איתו שנים, הם החלום של כל פוליטיקאי בכל הנוגע לעשיה, נאמנות ועבודה מקצוענית.
דווקא בעת שפל, כשאומרים שהולך ופוחת הדור – זכינו בנשיא המפאיניקי הכי בית״רי שיש. נשיא שישתמש בעוצמתו ובכוחו כדי לכבד את כולם ולאחד את העם. זכינו !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הומאז’ למפד”ל

אריק זיו

נבחר ליכוד נגד נתניהו ?

אריק זיו ויזר

עינב לא צמח בר צמח מיים

אריק זיו ויזר

ערב הצדעה והוקרה לניידות חב”ד במעמד השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

כשח״כ נאוה בוקר הגיעה לביקור אצל טלבי רונית

ליכודניק

קרא ופיניאן בסאג’ור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן