11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

המסמרטט – בן זאב

כהרגלו, גדעון סער סמירטט את דליה איציק, את מפלגת העבודה ואת קואליציית אולמרט.
 
 
במהלך דיון בכנסת על "ממשלה שהגיעה לסוף דרכה" התפתח עימות, אולי חסר תקדים, בין יו"ר כנסת שאיננה מצטיינת בממלכתיות אלא בעסקנות, לבין יו"ר סיעת הליכוד ח"כ גדעון סער שכינה את אנשי מפלגת העבודה "סמרטוטים מארץ הסמרטוטים".  יו"ר הכנסת הפסיקה את נאומו של סער בעצם ללא סמכות ממשית.
 

לנאומו המצולם של ח"כ גדעון סער לחצו כאן

ח"כ סער אמר כי אנשי העבודה הם "סמרטוטים מארץ הסמרטוטים". בעקבות זאת, פרץ עימות בינו לבין איציק, שבסופו – הורד מהדוכן. סער אמר כי לחברי הממשלה אין אמון זה בזה. "שמענו היטב אדוני ראש הממשלה מה אתה חושב על שותפיך ומה הם חושבים עליך. מה אתם חושבים אחד על השני בנוגע לקבלת החלטות בנושאים הלאומיים החשובים ביותר. אין לכם שמץ של אמון אחד בשני. אבל זה לא הפריע לכם באישון לילה להגיד לדיל המפוקפק".

 
הוא המשיך להטיח האשמות במפלגת העבודה: "אנשי מפלגת העבודה אתם שוב התגלתם במלוא סמרטוטיכם. אתם שוליה של קדימה כבר תקופה ארוכה, רציתי לומר בטוב וברע – אבל אני אומר – ברע וברע. סמרטוטים מארץ הסמרטוטים. ופעם נוספת העדפתם את הכסאות על טובת המדינה".
 
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אחדות דעים בתנועת הליכוד

אריק זיו ויזר

השר איתן: פניית מופז לועדת הכנסת אינה רצינית ואין לה סיכוי להתקבל

אלי חזן

ח"כ כרמל שאמה נפגש אמש יום ג' עם שבח שטרן, נתן אגלסמן ונציגי המתיישבים באולם ירושלים בכנסת

אריק זיו ויזר

דנון פועל נגד פינוי מאחזים לאחר החג

אריק זיו ויזר

חיים כץ בעד חוק ההסדרה

אריק זיו ויזר

המהפכה העדתית של ח"כ נורית קורן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן