20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

המלחמה המוניציפלית – חלק ב׳

נילי אהרון נוגעת בתהילה, שוקי אוחנה במאבק חייו מול העסקנות,  והאם גבי קדוש יחזור?

בצל המלחמה בעזה ובצפון, ממשיכה מלחמת הזוטא – המוניציפלית – להעלות הילוך ולהגביר מודעות. לצד מועמדים מובילים ומבטיחים שחשוב שיזכו, ישנם גם הפאתטיים שקיבלו את הכשרת המצודה אמנם אך מצד שני אין להם כל סיכוי להגיע ליומרות שלהם והמבין יבין, כולל יועצות האחיתופל שנמצאות על אוזנם של שרים בכירים ואיכשהו קשורות לזה. הפעם, לאור המצב והרגשות החברתית בישראל, ישנה חשיבות אדירה עבור כמה מהמועמדים לתוצאות שישליכו אל מעבר לכר העירוני.

צפת

שוקי אוחנה אחרי קדנציה מוצלחת ומלאת אתגרים ועשייה, במאבק הירואי מול עסקנות פוליטית בעלת גוון דתי. הרי גם החרדים בעיר יודו שהרנסנס שמוביל שוקי מטיב עמם על הצד הטוב ביותר, אך כמה מהם לצערי לא מסתפקים בכך ורוצים להשתלט על הממלכה כולה. תושבי צפת יודעים שהבחירות הקרובות הן כמו צו 8 ואת ההתקדמות של בירת הגליל, אסור לעצור. הלב אומר שוקי, אבל בפועל מצפה לו קרב מאוד קשה. לכל צפתי שלבו פועם במקום הנכון, יש סיבה מצוינת ללכת לבחור בשוקי אוחנה ולא להישאר בבית.

ירוחם

נילי אהרון בנתה כח פוליטי לתפארת לאורך כמעט עשור וכעת היא עשויה לקטוף את הפירות. בבחירות הקודמות נכנעה לדילים ולטל אוחנה האנמית, שהיא הכל חוץ מראש עיר המשדרת חום ואותנטיות. גם קודמה בתפקיד, ידידי מיכאל ביטון, חטא במציאת חן באכסניות פוליטיות שהחילו אסון רב-דורי עלש כמותו בפרט ועל ערים כמו ירוחם בכלל. במקומות מוכי השואה החברתית של המערך, הוכח כבר כי ראשי עיר ליכודניקים הם התרופה לקידום ופיתוח חסרי תקדים (ראו: לוד, צפת, רמלה וכו׳) ואם ירוחם רוצה לצעוד קדימה מכל הבחינות, נילי אהרון הנמרצת והאמביציוזית היא היא התשובה. הסקרים האחרונים מלמדים שתושבי ירוחם נמצאים בכיוון הנכון, אסור להם לפספס הפעם.

נתיבות

יחיאל זוהר הוא מהמנהיגים העירוניים החשובים ביותר בליכוד. די להסתכל על מה שנעשה בנתיבות ולהבין שיש לנו עסק עם בולדוזר חסר עכבות וגבולות שסירב להיכנע לסטיגמות והפך את נתיבות מעיירה דתית ללא תוכן, לעיר בילוי, תרבות ופנאי שמסתכלת בעיניים לבאר שבע, אשדוד ואשקלון. הרנסנס של יחיאל מגיע בזכות חזונו וניסיונו, להביא לנתיבות את המותגים, הקניונים והבנייה המתקדמים ביותר – לצד צביונה הייחודי. יחיאל זוהר לא זקוק להמלצות שלי, הוא ינצח בין כה ובין כה ובענק, אבל כל מי שרוצה לעשות נכון את הדרך, מומלץ שילמד ממנו איך זה עובד.

קרית עקרון

עוד עיירה קטנטנה השוכנת לצד מזכרת בתיה ונמצאת מרחק צעדים מרחובות, מספקת לנו מערכה מרתקת. חובב צברי, ראש המועצה המכהן, מאותגר על ידי מאיר בלעיש שהגיע מבית שמש עם גיבוי גדול של איתמר בן גביר מאחוריו. אותן שיטות מנצחות של עוצמה יהודית מיושמים היטב בקמפיין של בלעיש: תקווה וציפיות בשמיים וכל מי ששומע חושב שאוטוטו זה גם יקרה מהר. המציאות מסתבר, היא הרבה יותר מורכבת. מומלץ למועמד השאפתן שיכהן חמש שנים במועצה בתפקידים שונים, יחווה באמת את קרית עקרון ואז יבקש לכבוש את הפסגה. מי שלא אוכל את קמפיין ״המשקפיים הורודות״, צריך ללכת עם חובב צברי – שאולי לא מלהיב כמו בלעיש, אבל אצלו ׳מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל׳. 

אילת

גבי קדוש שבר קירות והיה לראש העיר האילתי הראשון מהליכוד. למרות קדנציה ראשונה פורצת דרך בתחומים רבים, לא הוקירו תושבי אילת את גבי והעדיפו את מאיר יצחק הלוי על פניו. באילת אוכלוסיה מאוד מעורבת, חלקה לוקה עדיין בזלזול ושנאה תהומית כלפי ליכודניקים אותנטיים וכזה הוא גבי קדוש. משהו שם באוויר מסרב לתת לו הזדמנות שניה לשוב לקדנציה שבה, אני מבטיח לכם, אילת תשוב לשגשג. לתיירים שבאים לישון לילה במלונות הפאר וחוזרים הביתה אין בכלל מושג מה מתרחש בחצר האחורית: אבטלה, פיתוח בנסיגה, עסקים נופלים ומצב רוח על הפנים. גבי קדוש, בזכות ניסיונו וקשריו, יכול להרים בחזרה את העיר הזאת ולהציב אותה על המסלול. האם יקבל את הצ׳אנס הפעם? כולי תקווה שכן.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפירפריה שוב ניצחה

אריק זיו ויזר

סוף לקרקס האבסורד

עינר אביב

יום הולדת שמח ליפת צדקה

עינר אביב

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו רפי בייפוס.

מערכת ליכודניק

מתגעגעים לאנטיוכוס

אריק זיו ויזר

הליכודניקים בכפר סבא לזכר מיכה גולן

אריק זיו
דילוג לתוכן