24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הליכוד ייתן מלט לעזה – וגלעד שליט לא בבית??

לפני זמן קצר, ראש ממשלה מטעמנו הבטיח 40 אלף טון מלט לתושבי עזה באמצעות טוני בלייר. סליחה – מה עם גלעד שליט, שכחנו אותו???

הנה קישור ממשרד טוני בלייר המאשר את הוויתורים: http://www.tonyblairoffice.org/quartet/news-entry/tony-blair-announces-package-of-measures/ 
 
תקציר מדברי בלייר, מתורגם לעברית: “אני מרוצה מחבילת הצעדים שסוכמו היום….אספקת גז פלשתיני מהים לתחנות כח בעזה ואישור פרויקט ספציפי לתחנת כח חדשה….זהו מפנה חשוב עבור…תושבי עזה….תהיה גם…כניסה של חומרי בניין כדי לאפשר לפרויקטים להסתיים במועדם. ישנם אמצעים נוספים להגברת הייצוא מעזה, במיוחד בתחום הריהוט והטקסטיל. 20 פרויקטים נוספים יאושרו. אנו מתכוונים להתחיל פרויקט פיילוט – חומרי בניין לסקטור הפרטי – עד 1 אפריל, וכבר בפברואר ממשלת ישראל תעביר 40 אלף טון של אגרגטים (חומרי מלט) ממחסום קרני לתוך עזה. אמצעים אלה ייצרו שדרוג רדיקלי בתשתיות בעזה!”
 
שימו לב שגלעד שליט לא מוזכר כלל! זוהי שערוריה ובושה גדולה לליכוד!!
 כולנו פונים בזאת לשרים  בתחושת זעזוע עמוק ביותר: מה אתכם?? תתעוררו כבר?!? איפה מחאתכם? הכיצד הינכם מסכימים לשדרג איכות חיים בעזה עד שגלעד שליט ישוב הביתה!?
 
לפרטים נוספים ניתן לפנות אל:   http://www.inn.co.il/News/News.aspx/215135     http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1213418.html .
 
שימו לב שמדווחים גם ויתורים מסוכנים רבים נוספים. מישהו בבית?? השרים עושים משהו בישבם מדי יום ראשון סביב שולחן הממשלה? או שרק אוכלים בורקס??
 
מוצע בזאת לבטל את הבורקס בישיבת הממשלה, עד אשר השרים יעשו לפחות את המינימום שבמינימום, בכדי להביא את גלעד שליט הביתה ולסלק סכנות רבות נוספות שלא זוכות לטיפול! דוגמה אחת שמבהירה מהו אותו המינימום – כתובה באופן מפורש לעיל! עקבו באמצעי התקשורת והבה נבחן את השרים: מי מרים את הנושא הזה? ולעומתם, מי מהשרים מפקיר את גלעד שליט?  התשובה כאמור באמצעי התקשורת בימים הקרובים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסיקה: “העם מוחק את הקו הירוק ברגליים”.

אריק זיו ויזר

שמעון בוקר: “בכל בית בישראל צריכים להיות דגל ותמונה של נתניהו”

ליכודניק

בת שבע שטראוכלר מקדמת את פורום הנשים בעסקים

אלי חזן

מזל טוב לשלומי גבאי

אריק זיו ויזר

רון נחמן, ראש עיריית אריאל

אריק זיו ויזר

הדי ליל הבדולח: אלימות נגד מתפללים יהודים ביום כיפור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן