24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הכץ לפקידות האוצר

גילוי נאות: נכון, אני תומך בכל לבי בגדעון סער ואינני מחסידיו של ישראל כץ. התנגדתי לרבים ממינוייו וצעדיו, אבל האמת הנקיה צריכה להיאמר: כהונתו במשרד האוצר מחסל הקריירות היא עד כה לפחות עבורי – הפתעה נעימה.

כץ הוא שר האוצר הראשון מזה שנים ואולי עשורים שלא נרתע מלהיכנס בעריצות הפקידותית של משרד האוצר, שם יושבים היהירים יודעי הכל, אלו שכביכול שומרים על קופת המדינה, אך למעשה הופכים את המדינה לכזו שרק יודעת לקחת מהאזרח ולא לתת.

הרבה דברים טובים חולל ישראל כץ לאחרונה ובראש ובראשונה שינוי מבורך בתוך לשכתו. גם ההתפכחות החשובה בנושא קרן טרנר, מהווה תפנית חיובית בהתנהלותו של שר האוצר.

בין אם תיכשל מדיניותו או תצליח, מתנהג כץ כמו מנהיג שלוקח את גורלו בידיו וכך צריך לנהוג מי שרואה עצמו כמועמד לראשות התנועה אחרי נתניהו.

ניר ברקת לעומתו, נוהג באופן די מוזר שמצד אחד תוקף את הדרך של כץ ומנסה להדביק לו תוויות של כשלון ומצד שני לוקח בשתי ידיים אליו למטה את כל מה שנפלט מכץ. מוזר.

המחנך הלאומי

גם יואב גלנט נמצא בטור המצטיינים עד כה מבין שרי הליכוד. זקיפות הקומה שמביא מי שהיה צריך להיות שר הביטחון בכל ממשלה מתוקנת (ולצערנו זו הנוכחית אינה עונה על ההגדרה…), לקח ברצינות את תפקיד שר החינוך ומאושש את המשרד החשוב הזה משנים של שממון ויובש.

גלנט הוא איש רציני במלוא מובן המילה. מתפקידיו בצה״ל ניכר בו שהשאיר בכל מקום טביעת אצבע מקצועית ורצינית, שכל מה שטיפל בו הפך לזהב ולא נשכח את מבצע עופרת יצוקה – המוצלח במבצעי צה״ל בעזה, אשר היה מלאכת מחשבת נטו שלו. אלו שמנעו ממנו להיות רמטכ״ל, כאילו פגעו בצבא ובעתידו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האמת צפה בזמן מעל פני השטח

חיים פוזן

דרבי הליכודניקים

אלי חזן

3 נקודות לשבת

אריק זיו ויזר

תשעה באב של שי ספיר

עינר אביב

אריק שרון שאני מכיר

אלי חזן

אמת של פוליטיקאים

אלי חזן
דילוג לתוכן