20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הכיוון של סלבין

שמוליק סלבין, אחד האנשים המוערכים ביותר בישראל, בטוח שניר ברקת ראוי להמשיך ולהיות ראש העיר. אחרי ככלות הכל, כירושלמי, הוא ראה את השינויים שחולל ראש העיר בקדנציה האחרונה

 

בעיית הדיור היא אחת הבעיות המרכזיות העומדות בפני ממשלת ישראל. גורמים שונים מחפשים פתרונות למשבר ולכן הם מבקשים לפנות למומחים בתחום. לכן, זה לא היה יוצא דופן שהעיתון “דה מרקר” היוקרתי פנה בספטמבר האחרון לראיון מקיף עם שמוליק סלבין בנושא הטעון הזה. וסלבין, כפי שקרוביו מכירים אותו, השיב לראיון בצורה הכי כנה שהוא יכול, הגם שהיא כואבת ואמיתית.

סלבין נחשב למומחה בתחום הכלכלה והחברה. יש לו מעמד איתן, הוא בעל ניסיון כלכלי רב והתחנות אותן עבר בחייו הפכו אותו לאחר האנשים המוערכים ביותר בארץ בכל הקשור לנושאים כלכליים. יותר מכך, בניגוד לחברי ילדות שלו שנטשו את העיר לכיוון המרכז הרי שסלבין התעקש להמשיך ולגור בירושלים ולחנך בה את ילדיו וזאת על אף שרוב התפקידים בהם כיהן אילצו אותו לקרב את המעבר לתל אביב. סלבין לא רק ירושלמי אלא גם שהוא מזוהה עם תנועת הליכוד. לא רק בשל העובדה שהוא היה יועצו הכלכלי של ראש הממשלה יצחק שמיר אלא גם משום שהוא נבחר בפריימריז הליכוד לכנסת מטעם מחוז ירושלים.

המומחיות של סלבין מקורה בתפקידים הכלכליים אותם מילא במהלך חייו : הוא היה כלכלן במשרד הפנים ולאחר מכן יועץ כלכלי לשר האנרגיה. בין לבין היה מנהל הכספים של החברה למפעלי תיירות ושירותי תעופה. קורות החיים שלו כוללים כאמור עבודה כיועץ כלכלי לצד ראש הממשלה שמיר והוא אף היה מנכ”ל משרד העבודה והרווחה כאשר ראש הממשלה החזיק בתיק הזה. מאוחר יותר שימש כמשנה למנכ”ל ידיעות אחרונות ומנכ”ל מפעל הפיס וב – 1997 מונה למנכ”ל משרד האוצר. סלבין גם עסק בתפקידים ציבוריים הקשורים לעיר ירושלים. כך למשל הוא שימש כיו”ר הנהלת תיאטרון ירושלים ויו”ר הנהלת תיאטרון החאן.

בבחירות הקרובות מתכוון סלבין להצביע לניר ברקת. הוא נחוש לעשות זאת יותר מהפעם הקודמת.

שמוליק סלבין, מדוע להצביע לברקת ?

“ניר ברקת הוא עבורי הפתעה מאוד נעימה. בבחירות הקודמות לא הצבעתי עבורו משום שחשבתי שירושלים היא מורכבת ביותר לניהול מבחינת הרכב אוכלוסייה הכי מגוון בארץ: יהודים ולא יהודים, חילוניים, דתיים, חרדים ועדות שונות. ואולם, להפתעתי ולשמחתי הרבה הוא הצליח להתגבר על כל המכשולים ולנהל את העיר בצורה מרשימה”.

איזה שינויים משמעותיים ראית בעיר בחמש השנים האחרונות ?

“העיר שקטה יותר, נקיה יותר, מנוהלת כמו שעסק מסחרי צריך להיות מנוהל, ללא הרבה פוליטיקה מיותרת. ברקת גם הפגין עמדה אמיצה מול היועץ המשפטי בנושא בית החושן במזרח ירושלים וכמובן המרתון שיזם וארגן שהוא מוצלח ביותר ואף זכיתי להשתתף בו. מרגישים שיש בעל בית ומנהל בעיר”.

סלבין מסכם : “זאת הסיבה שלא רק אצביע לו אלא שאני מבקש מאחרים לעשות זאת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבית היהודי וראש עיריית נצרת עלית משתפים פעולה בבחירות המקומיות

אלי חזן

גפסו לדיין : “עמוד באומץ אל מול סחטני השלטון המקומי”

אלי חזן

צעירי תגר בית שמש נמצאים בחזית המאבק בהתחרדות בעיר.

אריק זיו ויזר

הנבחרת הצעירה של אורן כהן בכפר סבא

אלי חזן

קרא : “רפיק חלבי – הבחירה הטובה ביותר”

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה משתתפת בצערה של משפחת שלגי

אלי חזן
דילוג לתוכן