30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הנבחרת הצעירה של אורן כהן בכפר סבא

ביום רביעי האחרון השיק אורן כהן המועמד לראשות העיר, את הנבחרת הצעירה שלו, בכנס המוני שנערך בפאב הקוסטנזה באיזור התעשיה.

לכנס הגיעו המוני צעירים, חברי כנסת ושרים בממשלה שבאו להביע תמיכה  בניבחרת מחל למועצת העיר בהם אסף מגן (23) שרן השכל (29) ורוני איז’ו (35).
בכנס נשאו מילים אורן כהן, שברך על מעורבותם הפוליטית של צעירים וצעירות בכפר סבא ופרט על נחישותו ופעולתיו בקידום נוער, חיילים, סטודנטים וצעירים.
סגן השר אופיר אקוניס הציג את הנבחרת הצעירה של מחל הסביר מדוע הוא תומך ומגבה את המועמדים הוא, חבר הכנסת מכיר אישית כל אחד ואחד ברשימה ומאמין כי היא תוביל לשינוי הנדרש בכפר סבא.

חברת הכנסת גילה גמליאל גם בירכה את המתמודדים וסיפרה כיצד אורן כהן מפעיל אותה ואת חברי הכנסת לטובת העיר. היא סיפרה על כך שאורן גייס אותה לטובת מועדון הנוער בספר סבא ובזכותו היא העבירה תקציבים להקמתו.
בנוסף, סיכמו חברי הכנסת כי דלתות הממשלה פתוחות בפני אורן כהן ונבחרתו והם מעונינים להירתם ולעזור בשיפור העיר.

הצעירים שנאמו הסבירו גם כן כי כפר סבא אמנם היא עיר נהדרת ומפותחת אך יש הרבה נושאים שניתן להצמיח.
כאשר כל המפלגות מציעות מצע מאוד דומה בהרבה תכנים ומציעות שיפור בחינוך, שיפור חזות העיר, שיפור בעיות התנועה והחניה, אורן כהן ורשימתן מח”ל מציעים את אותם תכנים אך נותנים מוסיפים ומדגישים את חשיבות החזרת ושימור הצעירים והסטודנטים בעיר על ידי הקמת של ועדה מיוחדת לצעירים בעירייה.
המועצה תדון בעיקר בנושאים לשימור הקהילת הצעירים והסטודנטים בכפר סבא ופיתוח התרבות  על מנת להחזיר את כפר סבא לתואר בירת השרון.
אסף מגן אמר כי יש צורך מהותי בלהחזיר את הסטודנטים, להחזיר את הצעירים לעיר על מנת לפתח ולמנף את העיר, עיר שבה הצעירים נוטשים את ביתם לטובת ערים אחרות היא עיר שתתפתח לאט יותר ואיכות החיים בה תרד.
יש לפתח סל הטבות אטרקטיבי במיוחד לחיילים משוחררים, סטודנטים וצעירים כמו הנחה בארנונה, מגורים ברי השגה, מעונות סטודנטים במחיר מסובסד, תחבורה ציבורית בחינם
שרן השכל מסבירה כי בחיסרון במקומות בילוי ופיתוח התרבות והמוסיקה בעיר יהיה קשה לשכנע צעירים לחזור מתל אביב בירת התרבות אל כפר סבא הקטנה והמשעממת, חובתנו להחזיר לכפר סבא את תואר התרבות – בירת השרון.
אנחנו מעוניינים לפתח את מקומות הבילוי ואף להקים לילה לבן בכפר סבא שימשוך אלפי משתתפים מכל הארץ. להפוך את העיר למעניינת ותוססת.  לפתוח מחדש את מועדוני הלילה לנוער, לפתח תחבורה ציבורית מהשכונות לפאבים ומועדונים מקומיים.
רוני איז’ק טוען כי פיתוח תרבות הספורט בעיר תתרום רבות לאיכות החיים בעיר, על ידי מתן מענקים חודשיים לספורטאים  מצטיינים כפר סבאים, תמורת כמה שעות היתנדבות במתנסים בחוגים לילדים מהשכונות המוחלשות בעיר, כך ניתן יהיה לפתח את אירועי הספורט, תחרויות יהיו מוקד בילוי וספורטאים יוכלו להתפתח ולפתח את העיר.
ילדים בעלי יכולות ספורט טובות ממצב סוציו אקונומי נמוך יוכלו להתאמן וללמוד מספורטאים ברמה בין לאומית.
ישנה בעיתיות עם ראש העיר הנוכחי בהנגשת התקציבים למטרות אלו, יהודה בן חמו לא מצליח להביא תקציבים מהממשלה. אורן כהן מציע פיתרון פשוט, הבאת תקציבים מהממשלה למטרות שונות לדוגמא שבילי אופניים.
הנבחרת בנויה מ:
אסף מגן  בן 26, נשוי וסטודנט העומד בפני סיום תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, נולד וגדל בכפר סבא.
בשירותו הצבאי שירת כקצין רכב בגלי צה”ל בתפקידו פיקח וניהל את כל מערך ניידות השידור של התחנה בזמני משבר לחימה ואירועים מיוחדים.
משחרורו מצה”ל עובד אסף בתור איש מכירות באופנים שונים. העבודה עם האנשים מקנה לו סיפוק רב והוא מקבל שבחים רבים על אמינותו ומקצועיותו.
אסף פעיל ליכוד 13 שנה מתנדב ופועל למען הצלחת המפלגה הן ברמה הארצית והן המוניציפאלית.
הוא פועל בכפר סבא רבות במטרה לסייע לתושבי העיר ולשיפור החיים בה, יוזם ומסייע בביצוע של פעולות שונות למען התושבים כמו למשל סל הטבות לחיילים ולאנשי מילואים בעיר וסיוע לסטודנטים.
עד כה פעולותיו נעשו מבלי להיות חבר פעיל במועצה, ללא קבלת קרדיטים על מעשיו ורק מתוך רצון לפעול למען ולהוביל להגשמת רעיונותיו. אין ספק כי נוכחות פעילה במועצת העיר תוכל להוציא אל הפועל רעיונות גדולים יותר בקלות רבה יותר.
שרן השכל גדלה והתחנכה בכפר סבא.
היא הייתה פעילה במועצות התלמידים והנוער בעיר, חניכה ומדריכה בתנועת ה”צופים” ופעילה בעמותת “מלוא הטנא״ בכפר סבא. שרן שירתה במשמר הגבול כמפקדת וכלוחמת. היא אחות וטרינרית במקצועה. בנוסף לעבודתה במרפאה וטרינרית היא התנדבה בעמותה להצלת חיות בר, במשך שהותה באוסטרליה, בחילוץ ובטיפול בחיות בר, שיקומן והחזרתן לטבע.
כיום, היא לקראת סיום תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בין לאומיים.
בעלת רגישות גבוהה לנושאי זכויות בעלי חיים, איכות הסביבה, סביבה ירוקה וקיימות, ועל כן פעילה מאוד בתחומים אלה.
במערכת הבחירות האחרונה הייתה רכזת פעילות במטהו של שר בכיר בכנסת ה-18.
כבוגרת מערכת החינוך בכפר סבא, רואה שליחות בטיפוח הדור הצעיר, בקידומו ובמניעת נשירה מבתי הספר וחיים בשולי החברה. היא רואה חשיבות רבה במעורבות נשית חזקה  בכל פעילות עירונית, היא מעוניינת לקדם את הנושאים החברתיים והסביבתיים וליצג נאמנה את אלו שקולם אינו נשמע. כמו כן היעלמות השדות והפרדסים לאורך השנים מסוכנת בעיניה, ועל כן בכוונתה להיאבק לטובת הדורות הבאים כדי שיזכו לגדול בסביבה ירוקה ובריאה. יש בכוונתה לגייס את הצעירים לפיתוח תרבות של התחשבות בטבע והשתלבות בו כחלק מחינוך לעשייה משמעותית.
רוני אייז’ק הוא יליד 1978, נשוי + ארבעה ילדים.
ארכיטקט ומנהל פרויקטי בינוי בחברה ציבורית גדולה.
בעל תואר שני Executive MBA, אוניברסיטת חיפה ובוגר תואר ארכיטקטורה B. Arch, מאוניברסיטת אריאל.
בשרותו הצבאי היה לוחם ומפקד בגבעתי כיום הוא מפקד בפלוגת חי”ר במילואים.
רוני חבר בפורום ציונות בפעולה, בפורום מנוף ובחוג תדמור של תנועת הליכוד.
היה חבר במטה הבחירות של גדעון סער, אשר זכה במקום הראשון בפריימריס הליכוד 2012.
הוא משתתף בועידת הנשיא, המתכנסת אחת לשנה ודנה באתגרים השונים שעל סדר היום הציבורי וחבר בהנהגה הצעירה של מכון המחקר– המכון לאסטרטגיה ציונית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

ח”כ יריב לוין ביקר אמש ברעננה ונפגש עם צעירים בפאב מקומי

אלי חזן

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר

סגנית שר התחבורה,ח”כ ציפי חוטובלי ביקרה הערב ברעננה וחיזקה את הליכודניקים בדרך אל הקלפי

אלי חזן

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

אבי מויאל מועמד יחיד, העסקנים של ישראל כץ בי-ם מאבדים עשתונות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן