25.1 C
תל אביב
3 במאי 2024
ליכודניק
בארץ

הזעקה של דרום תל אביב

“דרוש תגבור דחוף של הכוחות בשכונות דרום העיר ת”א, רק בשבוע האחרון נדקרו שניים מתושבי שכונות דרום תל אביב”/

 

היום (א’) פנה חבר מועצת העיר תל אביב יפו, שלמה מסלאווי למפכ”ל המשטרה בדרישה לתגבר את הכוחות בשכונות דרום העיר תל-אביב. לאחר שבשבוע שעבר נערך סיור של הועדה לביקורת המדינה, מגבירים התושבים את הקריאה לממשלת ישראל לעזור לתושבים שקורסים תחת הנטל.  

במכתב, שעליו מכותבים גם ראש הממשלה, השר לביטחון פנים, יו”ר הועדה לביקורת המדינה, מנכ”ל משרד ראש הממשלהמזכיר הממשלה, צבי האוזר וראש עיריית תל אביב–יפו, מודגשים האירועים שקרו רק בשבוע האחרון ומצביעים על עלייה מחודשת של האלימות שמופנית כלפי התושבים.  

שלמה מסלאווי :”אנו עושים כל פעולה אפשרית על מנת לאפשר לתושבים חיים נורמאליים, אנו מסרבים לקבל מצב תושבינו מותקפים השכם וערב, לא נסכים לאותם מקרי האונס, דקירות, שוד ולכל סוג של אלימות. סיום בניית הגדר הוא חשוב מאין כמותו, אך אם לא ייעשו צעדים ממשיים לשיפור ביטחונם ואיכות חייהם של התושבים הדבר ייחשב כזריית חול בעיניהם של התושבים. נכון להיום גרים בצפיפות חסרת תקדים עשרות אלפי מסתננים ברחובות השכונות אשר מתנהגים בצורה תוקפנית כלפי תושבי השכונות. לפני חגי ישראל, תקופה  אשר בשנים האחרונות היוותה סימן לעליית האלימות, אנו דורשים מכל הגופים האמונים על ביטחון התושבים לתגבר את הכוחות באזור האסון הזה”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוקם מרכז צעירים בהרצליה – ביוזמת כץ, מאיה כץ

אלי חזן

אצ”י גדרה למען ירושלים

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע – פרשת וישב

אריק זיו ויזר

ז’קי לוי, המשיח של הפריפריה

עובד קראוס

חברים לא מחרימים חברים

אריק זיו ויזר

אהוביה טבנקין הלך לעולמו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן