16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

יוקם מרכז צעירים בהרצליה – ביוזמת כץ, מאיה כץ

ישראל כץ וחיים כץ הם הכצים של הליכוד. אליהם אפשר לצרף באופן רשמי את מאיה כץ, חברת מועצת העיר הרצליה ויועצת שר החינוך גדעון סער

 

 

בהרצליה יוקם מרכז צעירים, ביוזמתה של מאיה כץ, חברת מועצת העיר מטעם הצעירים.

המרכז יהיה מיועד לגילאי 21-35 ותכניו ופעילותו יהיו מותאמים לצרכים שקיימים בטווח הגילאים הזה. המרכז יפעל ליצירת קהילה מנהיגה, יוזמת ויוצרת וכך יהווה במה לצרכי הצעירים והעלתם לסדר היום הציבורי.

כץ: "מטרתו של מרכז הצעירים להיות הזרוע הביצועית של העירייה לחיזוק הצעירים וסיפוק צרכיהם, תוך נתינת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר והזדמנויות רבות לאוכלוסיית הצעירים בעיר הנמצאים בצמתי קבלת החלטות בנוגע לעתידם, ופועלים לקדם את חיי הפרט והקהילה בעיר.

כץ ציינה כי המרכז יהיה מותאם למגמות שמתרחשות גם בארץ וגם בעולם בתחומי ההשכלה גבוהה, תעסוקה, יזמות חדשנית ועסקית, יוזמות חברתיות וקהילתיות ותרבות.

השבוע אמרה כץ: "המרכז יגרום לצעירים להזדהות וזיקה עמוקה וחזקה יותר עם העיר. זה צעד נוסף בהשארתם של הצעירים בעיר".

"בישיבה שנערכה אצל ראש העירייה, יעל גרמן, ביום ראשון, בתחילת השבוע, התקבלה ההחלטה בנושא. כבר בשבועות הקרובים, יערך סיור בעיר על מנת למצוא את המיקום המתאים ביותר להקמת המרכז. במקביל אנו פועלים לקידום גיוס כוח אדם. טרם גובש תקציב לנושא".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראיון עם דויד צביאל, פעיל המטה הלאומי בליכוד

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה את דורי גולד

אריק זיו ויזר

ברכת ארגון נשי חירות לחג הפסח

אריק זיו ויזר

"אחמד בא לעולם"

אריק זיו ויזר

חברי הכנסת דודי אמסלם ואברהם נגוסה חילקו משלוחי מנות במחסומים

Gilad Trugbild

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו יוסי כוכבי

עינר אביב
דילוג לתוכן