13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הזובור שציפי תעשה לגבאי

עופר וינטר, שאפו לליברמן!, ממה בנט מפחד, גבאי קונה תמיכה בכסף, למה הדרוזים בעד חוק לאום

בנט הוא הגיבור גדול כאשר הוא אץ רץ אחר הספין, אם בצוק איתן ועכשיו בטרור העפיפונים. לכולנו זכורים הספינים של בנט בדיונים על חוק הלאום במטרה להראות לכולם שהוא יותר ימין מימין. ופתאום כאשר יש מחאה נגד חוק הלאום, בנט לא יודע. האם בנט שכח שהיה שותף לחוק? או שהוא כמו עפיפוני התבערה, עף עד שהוא שורף את המחנה שלו.
אבל אחרי העליהום שהיה בתקשורת, פתאום נשמעים גם קולות אחרים ברחוב הדרוזי, כאלו שתומכים בחוק הלאום ואומרים, אנחנו חיים טוב עם החוק. מעולם לא דרשנו מדינה לאום לנו הדרוזים. כן, אנחנו נאמנים לשלטון שאנחנו נמצאים במדינה שלו, בסוריה אנחנו נאמנים לסוריה ובישראל אנחנו נאמנים למדינת הלאום היהודי.
יש בישראל לא יותר ממאה וחמישים אלף דרוזים. הם מיוצגים בכבוד בכנסת. אומנם, יש מקומות בהם מפלים את החברה הדרוזית אך המדינה פועלת לתקן את האפליה. הדרוזים בפועל לא מתנגדים לחוק הלאום. איך יש לא מעט פוליטיקאים ועסקנים שרוצים רווח פוליטי ותקשורתי וכדי לעשות זאת הם מוכנים לעשות הכול, כולל משברים מלאכותיים ובלבד שזה משרת את מטרתם.
חוק הלאום הוא טוב. ובנט, אל תיבהל. עוד מישהו עלול לחשוב שבשנייה שיש קצת רוח בחוץ אתה הופך להיות סריגמיש.
קח דוגמה לפוסט אחד מדרוזי תומך בחוק הלאום.
נאיל
טוב אז אחרי הרבה התלבטויות החלטתי להגיב על חוק הלאום, אני כדרוזי שנולד במדינת ישראל אני נאמן למדינה ונאמנות היא ערך עליון שחונכתי עליו וגדלתי עליו, וזה היה ויישאר לעולם ולא צריך לחפש תמורה לנאמנות ונתינה!!!!
מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי מאז ומתמיד. זה היה וזה צריך להישמר לנצח נצחים ואנחנו כדרוזים מעולם לא שאפנו למדינה משלנו המטרה היא לחיות בכבוד ואחווה עם שלטונות המדינה כך זה פה וכך זה בסוריה ולבנון ולכן אין שום טענה לאחינו הדרוזים בסוריה שמשרתים תחת שלטון אסד…
הדרוזים במדינת ישראל לא קיבלו את כל מה שמגיע להם מבחינת זכויות עוד הרבה לפני חוק הלאום, יש מצוקת דיור, תוכניות מתאר לא הורחבו, תשתיות לא פותחו ועסקים לא קודמו מכיוון שאנחנו עדה ביישנית וערכית לא הפגנו ולא שרפנו ולא הפכנו מכוניות כי זה לא מתיישב עם קו אחד בעקרונות שלנו ובערכים שלנו…
יחד עם זאת יש מקום לתיקון אם זה בחוק ואם זה לא במסגרת החוק. יש לתת יותר למי שנאמן למדינה ולמי שתורם לה ולא חייב להיות שוויון בין כולם. להיפך, אסור שיהיה שוויון בין אזרח שמשרת את המדינה ושומר על בטחונה לבין אזרח שפועל נגד המדינה ותומך בטרור ורוצח חיילים ושוטרים, במקום המילה שוויון הייתי מכניס את המילה הוגנות או נאמנות הדדית…
בכל אופן זו דעתי הצנועה. ולא חייבים להסכים איתה, אני מעדיף ממשלה עם חוק הלאום ולא ממשלה עם זחאלקה ואיימן עודה והרשימה המטונפת…
דיי עם הצביעות בבקשה…
כמו נאיל ישנם עשרות פוסטים של דרוזים התומכים בחוק הלאום. בתקשורת הם נאלמים אבל אתה בנט במקום לברוח מחוק הלאום אולי תעמוד לימין אחינו הדרוזים התומכים החוק הלאום.
עופר וינטר
לא מעט ביקורת ספג ליברמן בטורים שלי. אך זה היה כאשר ישב באופוזיציה לממשלת נתניהו. מאז שנכנס לנעלי בוגי לא העברתי ביקורת על ליברמן, ואין ספק כי ליברמן הפך את הנעלים של בוגי לקטנות על ידו.
ליברמן מתנהל באחריות רבה כשר ביטחון.
אך המינוי של עופר וינטר השבוע היה שווה את כל הקדנציה. וינטר קצין מובחר שכל עוונו היא הכיפה שהוא חובש ועצם היותו יהודי מאמין. וכן, יש ניסיון של להדיר חובשי כיפות בקצונה הבכירה.
אך השבוע, ליברמן עשה צדק עם גיבור ישראל עופר וינטר. ומינה אותו למזכיר הצבאי של שר הביטחון.
שאפו לליברמן!

גבאי מושחת סידרתי

טל שניידר חשפה את ההסכם בין מפלגת העבודה וראש העיר גבעתיים שבתמורה לתמיכת ראש העיר באבי גבאי, ואחרון ממן לו את חוב הבחירות הקודם שלו.
מה שברור שאין חקירת משטרה וגם אם תיפתח, היא לבטח תימרח. אם זאת לא שחיתות, מהי שחיתות?
וזה לא הפעם הראשונה שנשמעים טענות לכאורה לשחיתות של אבי גבאי. גילון פרסם שגבאי קנה את מעמדו בחצי מיליון ש"ח, אך האם הייתה חקירה? לא ולא.
אם במקום גבאי היה נתניהו, מזמן אגף החקירות היה פותח תיק 6000 ותיק 7000.
ציפי בנג בנג
מיד כאשר הרצוג נבחר לתפקיד יו"ר הסוכנות, הודיע ציפי לבני כי אם היא לא תקבל את תפקיד יו"ר האופוזיציה היא תפרוש. אז פגשתי בכיר בעבודה שאמר לי, שמי שלדעתו, ולדעת רבים במפלגה, צריכה לקבל את התפקיד זאת שלי יחימוביץ ואסור שגבאי יתקפל. צחקתי, ואמרתי לו, מתי אצלכם הייתה נאמנות בתוך המפלגה.
אמרתי לו גבאי יתקפל, כי הוא מפחד. וכן ציפי מבינה זאת, והיא יכולה לקפל אותו.
עכשיו ציפי צריכה את הבחירות במועדם. כך היא תגיע ערב הבחירות שהיא יותר מתאימה להוביל את הגוש. היא הרי כבר ניצחה פעם אחת במנדטים את נתניהו.
דבר אחד בטוח, היא תעשה לגבאי זובור, בדיוק כמו שעשתה לאולמרט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ינווט נתניהו

אריק זיו ויזר

סער מסתער על הליכוד

אריק זיו ויזר

מי מפחד מדמוקרטיה ?

אריק זיו ויזר

מי להקפאה אלי

אריק זיו ויזר

מחר בליכודניק : חרדים להשתמטות

אריק זיו ויזר

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן