24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הבחירות בלוד : במטה רביבו טוענים לגניבת דעת במטה מרציאנו

במטהו של מועמד הליכוד עו”ד יאיר רביבו טוענים שלא מרציאנו הביא את בית המשפט ללוד וכי ליכודניקים כוזבים תומכים במרציאנו 

 

שוב השקר הזה

כשהייתי בן עשר,
שיקרתי לחבר,
סיפרתי לו,
שאני נוסע לאמריקה בחופש.
כשחזרנו ללמוד,
המורה שאלה: איך היה?
ואז כבר שיקרתי לכל הכיתה…
(מתוך שירו של דן תורן: “שוב השקר הזה”)

מקסים לוי ז”ל, ראש העיר המוערך של לוד, טבע את המושג: “עשית ולא פירסמת – לא עשית!”. נדמה, שיש היום כאלה, שהחליטו להפוך את המושג על פניו. לשיטתם: “לא עשית? לא נורא! פרסם שעשית, ויאמינו לך!”…

בשבועות האחרונים, ניסה המועמד יורם מרציאנו לגרום לציבור להאמין, שהוא זה שגרם להבאת בית המשפט המחוזי ללוד, כשלמעשה היה זה יריבו, עו”ד יאיר רביבו, שיזם את המהלך שהביא להישג.
בשבוע שעבר, החליט מרציאנו להוסיף עוד “המצאה” לשרשרת, כאשר המטה שלו פרסם”כתבת” ענק ממומנת, שכותרתה: “גם הליכודניקים בוחרים מרציאנו”, ומתחת לכותרת הצבועה באדום עז (כנראה ש”הליכודניקים” הללו לא מכירים את הצבע המזוהה עם הליכוד…), נכתב בדרמטיות מביכה:

“רעידת אדמה נרשמה השבוע בסניף הליכוד בלוד, בכירי הסניף ולצדם פעילים רבים עברו לתמוך ביורם מרציאנו בבחירות לראשות עיריית לוד”.

בהמשך, תלי-תלים של “פרשנויות”, המתיימרות להסביר מה גרם לסחף “הפתאומי” של תומכי הליכוד למרציאנו, שבכל עברו הפוליטי היה מזוהה עם מפלגות המערך, על גלגוליהן השונים.

אלא שבמקום דרמטיזציה, יצאה למטה ה”מתוחכם” של מרציאנו גרוטסקה הומוריסטית… ראשית, בגלל העובדה שכל המצולמים בכתבה נוהים אחרי הרועה שלהם, מרציאנו, מזה חודשים ארוכים, ואין בתמיכתם שום חדש, כפי שניסו לשוות לה תועמלני מרציאנו. אבל לא רק זאת, כי אם זאת: בעמוד שממול הכתבה, מופיעים שישה עשר מתושבי העיר, המוגדרים בכותרת כ”חברי סניף הליכוד בלוד”, אלה המצהירים על “פניית הפרסה” החדה שכביכול עשו. מסמך אשר הגיע השבוע בפקס למטה הליכוד (ראו תמונה), מלמד שרק 5 מתוך 16 המצולמים, הנם באמת חברי סניף הליכוד בלוד. על כל השאר כתב מר אורי סוסי, מנהל יחידת המחשב של הליכוד, הערות בסגנון: “הוא אינו חבר בסניף הליכוד בלוד”, או: “מי זה?”…
גם מרציאנו יודע, שלוד נחשבת למעוז הליכוד, וכבר לפני חודשים מספר, כשהושבע לחברות בכנסת מטעם מפלגת העבודה, “הצהיר אמונים” לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולמפלגת הליכוד. בכך, הגחיך את עצמו בעיני כל כלי התקשורת בארץ… אך מכאן עד להצגת מצג-שווא, שנועד לזרות חול בעיני הציבור, להטעות ולבלבל – המרחק עדיין רב! בנאומיו, הוא שב וחוזר על המנטרה של בני רגב: “הזבל אינו מכיר מי מערכניק ומי ליכודניק”, אך מאחורי הקלעים, הוא יוצא מעורו, כדי להצטייר כ”ליכודניק”. הוא – החבר של עמיר פרץ ושלי יחימוביץ – ליכודניק… תחליטו מה זה יותר – מצחיק או מביך?!
מה יהיה השקר הבא?

מישהו אמר פעם, שאם תאמר שקר מספיק גדול, ותחזור עליו מספיק פעמים, אנשים לבסוף יאמינו לך… יש כנראה אנשים במטהו של מרציאנו, שלקחו את הדברים ברצינות, והפכו את המשפט הזה לדרך חיים.

כפי שנכתב בשבוע שעבר בקשר לבית המשפט – מעבר לעניין עצמו, מדובר בשאלת אמינות חשובה מאין כמותה: האם הייתם בוחרים לראש עיר אדם העורך כתבות, שמטרתן להפוך את המציאות על פניה? האם הייתם רוצים שבראשות העירייה יעמוד פוליטיקאי שהופך את הסובב למסובב? בוודאי שלא!
כל מה שנשאר לשאול עתה הוא: מה יהיה השקר הבא?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלושים שנה למועצה האזורית שומרון

אריק זיו ויזר

אפילוג – אילן כהן

אלי חזן

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

אלי חזן

רחוב שמיר בשכונת “נאות עוזי” (כהן) ברעננה

אלי חזן

קומבינה בנוסח מעורב ירושלמי ?

אלי חזן
דילוג לתוכן