18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

ליכודניק ירושלמי מסביר מדוע על כולנו להצביע לניר ברקת – ורק מהסיבות הנכונות

 

 

במשך כ 15 שנה, משנת 1993 ועד לשנת 2008, הספינה החשובה שלנו הנקראת ירושלים הייתה בתהליך ברור של שקיעה. איש בירושלים לא האמין שניתן לשנות את כיוון השיוט של הספינה, איש מלבד אדם אחד, ניר ברקת; ברקת עזב את עסקיו המשגשגים בכדי להילחם על עתידה של ירושלים.
ב 2008 נבחר ברקת ולאחר 5 שנים אפשר לומר בוודאות, התקווה חזרה לירושלים!

כל תושב העיר מבין ש – 5 שנים הם פרק זמן קצר מדי בכדי להפוך את הקערה על פיה לחלוטין. אי אפשר בזמן כה קצר לרפא לגמרי תחלואים שהם תוצאה של התנהלות נפשעת של שנים רבות, אך אפילו הספקנים שבינינו לא האמינו שלאחר 5 שנים, לא רק שהאמונה באפשרות להציל את העיר הפכה לריאלית הרבה יותר, אלא בפועל הרבה דברים כבר השתנו לטובה וכביש ירושלים-תל אביב הפך לכביש דו-סיטרי. זאת עובדה שאין בלתה :  תושבי המדינה נוהרים לירושלים בכדי לבלות בה ולהתקשר אליה וחלקם אף עוברים להתגורר בה.

ירושלים של כולם:

מה שמדהים הוא, שניהול העיר ב – 5 השנים החולפות לא היה כרוך במלחמות פנימיות ובהדרה של קהלים. ברקת הצליח בכישרון רב לטפל בצרכי הקהלים המורכבים של העיר עד שניתן לומר שהרוח הנושבת בירושלים היא רוח של אחדות, שהירושלמים כבר הפסיקו מלהאמין שהיא אפשרית, כולם נהנו והתלוננו בשווה ומבחינת יהודים מדובר באוטופיה של ממש; הרי כל אחד מבין שבחיים הפוליטיים אין איש יכול לזכות במלוא תאוותו, אך כשכולם זוכים במחצית תאוותם, הרי שמדובר בהישג בלתי רגיל.
‘ירושלים של כולם’ היא מעל לכל אינטרס ציוני, ירושלים שכלל ישראל שייכים אליה היא מטרה ציונית ויהודית עליונה, ואולי אפשר לראות בהישג הזה את ההישג החשוב ביותר בקדנציה הראשונה של מר ניר ברקת.

ירושלים של ניקיון כפיים:

מצער אך חובה להזכיר, שהירושלמים התרגלו לעובדה שראשי ובכירי העירייה שלהם נחקרים ונחשדים בעבירות שחיתות ופלילים חמורות הקשורות בניהול העיר. והנה, 5 השנים האחרונות סיפקו לירושלמים הפתעה חיובית נוספת: לא רק שמירושלים נעלמה התופעה, אלא שהעובדה שאין ירושלמי שמעלה על דעתו שברקת יהיה קשור בשחיתות ופלילים, היא תעודת הכבוד החשובה ביותר של הקדנציה הזאת.

מי לא מרוצים מירושלים של כולם ושל ניקיון כפיים?

מי שלא מרוצים הם אלה שבאו לחיים הציבוריים מתוך אינטרס אישי ושקומבינות על חשבון הציבור הן פרוסת הלחם וכוס התה שלהם; אלו שברקת סירב לשמש כיסמן שלהם על גבם וחשבונם של תושבי העיר.
קודם כל, דרעי וליברמן, אסיר לשעבר ונאשם בהווה – שניהם אנשי סודו של המיליארדר מרטין שלאף, שלא מגיע לארץ בשל העובדה שחוקרי משטרת ישראל מתכוונים לחקור אותו.
דרעי, ללא בושה, מינה את אלי שמחיוף למקום ראשון ברשימת ש”ס לעירייה. נגד שימחיוף הוגש כתב אישום חמור בפרשת הולילנד וניר ברקת פיטר אותו מתפקיד סגן ראש העירייה בשל כך.
בחבורת ליאון ניתן למצוא את דני בונפיל, שהורשע ע”פ הודאתו ב – 5 עבירות של מרמה והפרת אמונים, ואת הקבוצה הירושלמית בליכוד. חיפוש בגוגל של “הקבוצה הירושלמית בליכוד”  מניב תוצאות שליליות ומטרידות מאוד.

והדובדבן שבקצפת, משה ליאון. האיש מאחורי הקלעים של ליברמן בפוליטיקה, ושתנועת אומ”ץ, הנלחמת בשחיתות, הגישה ביולי האחרון מכתב קשה ליו”ר וועדת הבחירות על מנת שישקול לפסול את מועמדותו בשל חשדות קשים עת כיהן כיו”ר הנהלת רכבת ישראל.

קיצורו של דבר, דווקא ההתנהלות החיובית של ברקת הייתה לצנינים אצל גורמים שאוויר הרים צלול כיין עושה להם רע והם חברו יחד בכדי להשתלט על עיריית ירושלים, שלא בטובת העיר ושלא בטובת תושביה.
הקמפיין של ליאון מנסה לשכנע להצביע לו ‘כי הוא מזרחי’, ‘כי הוא דתי’ או ‘כי הוא דתי לאומי’ – לכל הניסיונות הללו מכנה משותף: ניסיון לשכנע מתוך פילוג והשנאה: פילוג עדתי, פילוג בין חילוניים לדתיים או בין דתיים לבין דתיים לאומיים: הקמפיין הנבזי הזה הוא חותם של חבורת קומבינה, שכבר בשלב הקמפיין מפוררת את רעיון ‘ירושלים של כולם’.

האם ליאון טוב לליכוד? 

ברור שלא!!!
דרעי מגדף את נתניהו מעל כל במה ונשבע להילחם בו ולהפילו. ליברמן הוא מתחרה של הליכוד וגרם לבריחת קולות של ליכודניקים בשל הריצה המשותפת של הליכוד איתו. כיום הוא מונע מנתניהו למנות שר חוץ בכדי שיסייע בידיו בעת המורכבת בתחום המדיני – הסיבה היחידה שהליכוד “תקוע” עם ליאון היא סחטנות,, כן, הליכוד נסחט.  ליכודניקים לא יתנו יד לסחטנות הזאת ולא ישרתו את דרעי וליברמן.

ב 22.10 מצביעים ירושלים של כלל ישראל ושל ניקיון כפיים:

דתיים וחילוניים, ימניים ושמאלנים, צעירים וצעירים פחות –  תמיכה כה רחבה בניר ברקת מבטאת תובנה ברורה:

הירושלמים רוצים עיר אופטימית, עיר עם תקווה, עיר של כולם, ואנחנו, הליכודניקים בירושלים, מחויבים לעתידה של העיר הזאת.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר הפנים, מאיר שטרית, חתם על צו המורה על צמצום מספר חברי המועצה ברשויות מקומיות

אריק זיו ויזר

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

צעירה ויצירתית- לוד מושכת אוכלוסייה

אלי חזן

אילן כהן יוצא לדרך חדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן