24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ד”ר עמנואל נבון מתמודד על משבצת העולים

ד”ר עמנואל נבון, מרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל-אביב וראש החוג למדע המדינה ותקשורת במכללה החרדית בירושלים, הודיע היום (ט’ באייר, 1 במאי) שהוא מתמודד על משבצת העולים לכנסת ה-19.  

 

 

   

ד”ר נבון עלה מצרפת לבד בגיל 22, התגייס לצבא, השלים דוקטורט ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית, והקים משפחה.  הוא מתגורר באפרת (גוש עציון) עם אשתו (עולה מארה”ב) וארבעה ילדיהם.  

   

עמנואל נבון ידוע ברחבי העולם כ “הקול החדש של ישראל” בשל פעילותו בתחום ההסברה למעלה מעשר שנים. הוא מרבה להופיע בכלי התקשורת בארץ ובחו”ל, והוא מרצה מבוקש באוניברסיטאות ובקהילות יהודיות.  מאמריו מתפרסמים באופן קבוע בעיתונים במובילים בארץ ובעולם.  הוא דובר אנגלית, צרפתית, וגרמנית.  

   

ד”ר נבון, תושב יהודה ושומרון, מזוהה עם האגף האידיאולוגי של הליכוד.  הוא מתמודד כדי לשמור על ארץ ישראל, כדי לשנות את שיטת הממשל, וכדי למנף את ניסיונו העשיר בתחום ההסברה לטובת מדינת ישראל.  

   

עמנואל נבון הוא חבר מרכז וחבר סניף הליכוד באפרת.  כעולה מצרפת שמדבר אנגלית ברמת שפת אם ושנשוי לעולה מארה”ב, היא מייצג אוכלוסייה של כחצי מיליון עולים שלא מיוצגים בכנסת ושיכולים להוסיף לפחות שלושה מנדטים לליכוד.  נבון הוא לא רק איש של “העולם הגדול” אלא איש שומר מצוות ממוצא מרוקאי, איש ארץ ישראל, שמחובר ל “ליכוד האמיתי.”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדמון בחזית אריאלי

אלי חזן

אלפי ליכודניקים “יספרו לאחור” וייתנו את האות לחידוש הבנייה ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

עתירה לבית המשפט המחוזי, לקיום ועידה בפברואר – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מועדון ה Debate

אריק זיו ויזר

סילביה פינטו מתמודדת לוועדת חוקה

אלי חזן

הגיבנת הליכודית של ראש הממשלה

אלי חזן
דילוג לתוכן