20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מועדון ה Debate

בשבוע שעבר בתאריך ה 23.9.09 נערך כנס ה Debate השני במצודת זאב .
כנס זה הוא למעשה מסורת אשר החלה בקרב צעירי הליכוד , שבו פעילי ומתפקדי התנועה מוזמנים לדבר ע לכלל הנושאים העומדים על סדר היום הציבורי .  
לדברי יוזמי ומארגני האירוע עדי ברוך , עומרי אקוניס , איתן בכר ואיתמר דוננפלד : מטרת האירוע היא ליצור שיח מחודש בין פעילי הליכוד בכלל ובקרב צעירי התנועה בפרט .
לדבריהם : " אחת המטרות של האירוע היא לתת במה הוא לעודד פלורליזם. כל תנועה גדולה כתנועת הליכוד חייבת לעודד שיח אמיתי בקרב פעיליה ולאפשר להם להביע את דעותיהם ועמדותיהם באופן חופשי ופתוח " .
הערב החל בברכות של מארגני האירוע , בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ובהרצאה קצרה בה הוסברו והועברו עקרונות ה Debate . לאחר מכן ניתן לכל נואם כ שלוש דקות להציג את הנושא שבחר ובשלוש דקות נוספות נערך דיון עם קהל הנוכחים על הנושא אשר הוצג ע"י הנואם .
במהלך הערב נאמו כ 15 נואמים במגוון נושאים כגון : תמיכת הימין בממשלת נתניהו , מעורבות צעירים בפוליטיקה , החייל החטוף גלעד שליט – שאלת המחיר , נושאי חינוך ועוד .
האירוע נחשב כהצלחה הן מבחינת כמות המשתתפים בו והן מבחינת התגובות שהתקבלו על ידי הנוכחים באירוע .
לדברי מארגני האירוע מטרה נוספת ואולי החשובה במטרות הערב היא ליצור רצף של פעילויות וכנסים בקרב פעילי וצעירי הליכוד ולעורר מחדש את צעירי הליכוד ואת השיח בקרב פעילי המפלגה .
כנס נוסף של מועדון ה Debate מתוכנן לחודש הקרוב ולו מוזמנים פעילי הליכוד לשאת דברים ולהביע את עמדותיהם באופן חופשי ובטוח .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף בית שמש

אריק זיו ויזר

דבר יו"ר הועידה דני דנון לקראת כינוסה.

חני המסננת

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף ת"א כפר שלם

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף כפר סבא

אריק זיו ויזר

הועידה נדחית

אלי חזן
דילוג לתוכן