25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

דניאל טאובר מוקיע חבר הפרלמנט הצרפתי על הצבעתו להכרה במדינה פלסטינית

דניאל טאובר, מנכ”ל “ליכוד אנגלוס” ובעל טור בג’רוזלם פוסט, התחרה בחבר הפרלמנט צרפתי שהצביע בעד הכרה במדינה פלסטינית. בתכנית בערוץ הטלוויזיה הבין-לאומי “פראנס24” ששודרה בשבוע שעבר, טאובר ציין בפני חבר הפרלמנט שמוטב שיקדישו צרפת ואירופה את כוחותיהן להפעלת לחץ על מחבלים פלסטינים על מנת שיחזרו בהם מאלימות ויפסיקו להסית נגד ישראל

 

בתכנית האקטואליה הפוליטית The Debate (“המעמת”), ששודרה ביום ג’ שעבר, ז’אק מיארד, חבר המפלגה הצרפתית “האיחוד לתנועה עממית”, ציין צורך להפעיל לחץ על ישראל על מנת שזו תשים סוף ל”כיבוש” ותביא לסיום הסכסוך.

 

“שמעתי הרבה על מה… שצרפת רוצה לעשות או צריכה לעשות כדי לדחוף את ישראל באופן שזו תעשה את מה שנחוץ לדעתה של צרפת”, השיב טאובר, “אבל אינני שומע שום דבר על מאמצים להשפיע על ארגוני טרור פלסטיניים לחזור בהם מאלימות ולהפסיק לקרוא לכיכרות ערים על שמם של מחבלים מתאבדים… אינני שומע שום דבר.”

 

“מישהו אמר, כדי לפתור את המשבר הזה, אנחנו צריכים לעשות זאת [להפעיל לחץ על ישראל ליצירת מדינה פלסטינית]. אז אולי נתייחס לפתרון אחר – אולי שמחבלים יפסיקו להרוג אזרחים ישראלים? אילו אירופה הצליחה לעשות משהו בנושא, אולי אז היה שלום”, כך טאובר.

 

<iframe width=”560″ height=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/D6a1ZUZKRYY” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

 

בהמשך ביקר טאובר את חבר הפרלמנט, אחרי שהשני השווה בין הסכסוך הערבי-ישראלי לבין השלטון הצרפתי באלגריה, על שהוא מנסה לקבל החלטות מרחוק כשאלה עשויות לסייע ביד מחבלים לכוון את נשקם לעבר אזרחי ישראל.

 

“אם תקבל את מה שאתה רוצה, אני בסכנה. אין לי חשק שמחבלים ייכנסו לשכונה שלי כמו שעשו בהר-נוף, כששחטו אנשים בשעה שהם מתפללים.”

 

טאובר, המשמש חבר מרכז הליכוד והיה מועמד לרשימת הליכוד לכנסת בבחירות 2013, מתנגד שנים רבות ליצירת מדינה פלסטינית ולנסיגות ישראליות משטחים. עמדה זו מהווה מוטיב מרכזי בטור הדעה שלו ב”ג’רוסלם פוסט” וכן במאמריו בפרסומים אחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משפחת הליכוד אבלה על לכתו של רון נחמן

אלי חזן

*השר אקוניס בניו ג׳רזי: ״הדמוקרטיה הישראלית חזקה ויציבה״*

הרויזיוניסט

קונה את הליכודניקים בנזיד עדשים

עינר אביב

“תנועת ה-BDS מיועדת לפגוע לא בכלכלה הישראלית, אלא במורל הישראלי”

אריק זיו ויזר

ליכודניק מאושר יחד עם דוד שאיין

אלי חזן

סילבן שלום משיב ל”ממשלה חשופה עם איציק הלל”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן