24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

דיויד ברוזה ואנטי ישראליות בארצות הברית

דיויד ברוזה ומסע ההסברה האנטי ישראלי  במימון ישראלי בארצות הברית 

 

 

 

מודעה אחת תמימה וציבעונית משכה את מבטי בעת שביקרתי השבוע בג׳י סי סי ״ סיני״ במיאמי אוונטורה. תשומת ליבי הוסבה לתוכן המודעה במיוחד לאור העובדה שהתנוסס בה שמו של הזמר דיויד ברוזה, עם סמל גדול של מדינת ישראל.

דייויד ברוזה. מי לא מכיר? התרפקתי על שיריו – סיגליות, בנהר של סביליה ועוד… לפיכך חיכיתי לטוב ביותר.

בערב המופע הצטרפתי לחברותי לג׳י סי סי ״ סיני״ שאירח את הזמר בחסות הסוכנות היהודית והבית הישראלי. האולם היה מלא, הזמר התקבל בתשואות כפיים סוערות וכולנו חיכינו דרוכים לשמוע את שיריו היפים. אך הם איחרו לבוא. ברוזה, שבאמצעות האומנות והשירה מנסה לקדם הבנה ושלום בין ישראלים ופלשתינים, פתח במסע הסברה שנשמע יותר ויותר פרו פלשתיני והמשיך כך לאורך כל הערב, עד שלחלק מהקהל אבדה הסבלנות וכמחאה אף יצא מהאולם. ברוזה סיפר בעיקר על החבר הטוב שלו סעיד מראמללה שבא לבקר בתל אביב ועליו לעזוב לפנות ערב, היות שהוא לא מרגיש נוח בה… סעיד מצטרף אליו מידי פעם למסעדות שהוא אינו מותר להכנס אליהם בשל היותו ערבי… ואני תהיתי, האם אני הייתי מרגישה נוח להסתובב ברמאללה ? כלום אני מרגישה בטוחה בעת שאני מסיירת בעיר העתיקה בירושלים? האם אני מרגישה נוח או מותרת לבקר בהר הבית מבלי שזה יגרום לתקרית בטחונית?

מה הוא מדבר הדייויד ברוזה הזה על דו קיום? מדוע הוא מציג את החברים שלו מרמאללה ומהעיר העתיקה בירושלים כמסכנים חסרי אונים? מה שקומם אותי במסע ההסברה של הזמר הן המילים בהם השתמש. הוא לא היה מבייש אף מסע הסברה פרו פלשתיני על במותיה של תנועת הג׳יי סטריט באמריקה וכל זה בחסות מדינת ישראל .

נרקיס אלפי מיאמי ארה״ב



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לחרות משעבוד ואלילות

אריק זיו ויזר

איש הדיבורים והאפס מנהיגות

אריק זיו ויזר

תסריט ידוע מראש

אלי חזן

כבר לא משחק על בטוח

אלי חזן

צבי ברזל (קקטוס) הלך לעולמו

אריק זיו ויזר

עסקת החליפין הרעיונית הקשורה בברזל

אלי חזן
דילוג לתוכן