24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן ארועים

אם תרצו – הפגנה נגד אסד

ביום א’ 11.03.2012 בשעה 18:45 נקיים עצרת מחאה מול שגרירות רוסיה בתל-אביב, ברחוב הירקון 120.


 

בעצרת נקרא להצלת העם הסורי ונדרוש מממשלת רוסיה להפסיק לגבות את בשאר אסד הטובח באזרחי סוריה באין מפריע ובגיבוי שתיקתו של העולם ושל ארגוני זכויות האדם.

העצרת תתקיים בנוכחות סגן השר ח”כ איוב קרא. נציג האופוזיציה הסורית ידבר בשידור חי בסביבות השעה 19:15.

העצרת הינה חלק מפעילויות “שבוע האפרטהייד הערבי” שתקיים תנועת “אם תרצו” ברחבי הארץ החל מיום א’.

סגן השר איוב קרא שהוא חבר סיעת הליכוד בכנסת רואה בחומרה את ההתנהלות של ממשלות סוריה ואיראן ומביע שאט נפש לאור התנהגותה של מוסקבה בכל הקשור למהלך הדיפלומטי למגר את הטרור הסורי נגד העם ואת המשך ההתגרענות של טהרן לקראת הפצצה המאיימת על שלום העולם. איוב קרא קורא להגיע להפגנה שתתקיים ביום א’ מול שגרירות רוסיה בתל אביב כדי להמחיש לעם הרוסי את הרצון של העם בישראל למגר את הטרור ומעשי הטבח בסוריה ולשים קץ להתנהגות המופקרת של השלטון הרוסי שמצדד בטהרן ובהמשך הכנת הפצצה שעלולה להוביל למלחמת עולם שלישית. איוב קרא רואה את עצמו נאבק למען מיגור הטרור הסורי שגרם עד כה לעשרת

אלפים אבידות בנפש, שדוכאו ונרצחו על ידי הרודן אסד בסוריה.” מדינת ישראל מחויבת לפעול למיגור הטבח בסוריה משום שהיהודים יודעים היטב מהו טבח עם וסבלו קשות ושילמו בחייהם של שישה מיליון יהודים שנרצחו על לא עוול בכפם. אסור לעולם לשתוק לאור מעשי הטבח בסוריה ואין לשקוט עד אשר יוסר האיום הסורי מעל ראשי העם הסורי שחפץ בחיים נורמלים במדינתו.”

סגן השר איוב קרא קורא לישראלים לבוא להפגנה מול שגרירות רוסיה ולהמחיש את האמפתיה של העם בישראל. אסור להבליג לאור מעשי הטבח בסוריה ורוסיה חייבת להתעשת לפני שנמצא את עצמנו מגוננים על העם הסורי בסיוע מדינות העולם.

אל לה לרוסיה לשבת בשקט ואף לצדד במשטר הטובח ועליה להתגייס לאלתר לטובת העם הסורי. גם בנושא האיראני, אנו מגלים רפיסות מצד הרוסים ואל לנו להקל ראש.

כל עוד המשטר במוסקבה ממשיך לתת גיבוי למשטר בטהרן הוא מסכן את שלום העולם כי טהרן גרעינית היא סכנה עולמית ולא רק של מדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

65 שנים לשחרור יפו – הזמנה לטקס החגיגי

אלי חזן

קווים לדמותו של הליכוד- הרצאת המשך של אלי חזן

אריק זיו ויזר

מופע הוקרה לעמותת נשי חירות

אלי חזן

זוכה פרס נובל במכון ז’בוטינסקי

אלי חזן

הרמת כוסית עם ח”כ אקוניס בסניף מרכז תל אביב

אלי חזן

הזמנה לכנס חברים עם שר הפנים גדעון סער בסניף מרכז

אלי חזן
דילוג לתוכן