20.2 C
תל אביב
4 במאי 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

המגזר הדרוזי בכיוון אחדות – עפיף עבד יהיה נציג המגזר במזכירות

סגן השר איוב קרא הצליח לאחד את השורות בקרב המגזר ממנו הוא מגיע ויש לכך חשיבות עליונה לקראת הבחירות הקרבות

 

 

מפגש אחדות שורות של חברי מרכז הליכוד במגזר הדרוזי התקיים בכפר ירכא ביוזמת סגן השר קרא בו השתתפו יותר מ 95 חברי מרכז הליכוד מהמגזר הדרוזי. במפגש הועלו רעיונות והצעות לגיבוש חברי המרכז ומאחוריהם כלל המתפקדים במגזר.

חברי מרכז הליכוד הדרוזים החליטו לגבש ולהסדיר את עבודת הסניפים בכפרים הדרוזים ואת שיתוף הפעולה בין יותר מ – 100 חברי מרכז ליכוד דרוזים מתוך 2900 חברי מרכז מכל הארץ. המטרה היא שהם יפעלו יחדיו לקידום הצרכים של הכפרים הדרוזים ושל חברי המפלגה וכן להגדיל ולהכפיל את מספר המתפקדים לליכוד בטרם יחלו הבחירות הקרובות.

במהלך הכנס הוצגה מועמדותו של עפיף עבד לייצג את חברי הליכוד הדרוזים במזכירות המפלגה ומועמדותו התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. כן הוחלט להקים מועצת חברי מרכז שתורכב משני נציגים מכל סניף ותתכנס בתדירות של פעם בשבועיים וכן מפגשים קבועים של כלל חברי המרכז לעדכונים, דיונים והצעות .

יש לציין כי בפעם הראשונה מתקיימת התארגנות שכזאת. הדבר נעשה הודות ליוזמתו של סגן השר איוב קרא יחד עם קבוצת חברי מרכז שמעוניינים בחיזוק הליכוד במגזר הדרוזי ובהתייעלות תפקוד המרכז .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף הוד השרון

אריק זיו ויזר

היה צריך להקשיב לקרשי /מאת: אריק זיו

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית אונו

אריק זיו ויזר

עושים עבודת קודש וחשוב לומר את המובן מאליו

אריק זיו ויזר

מירי רגב:אני חברת ליכוד

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות סופיות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן