21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

איוב קרא יופיע בכנס המדובר של סנדרה רג’ואן

סנדרה רג’ואן ממשיכה ללא לאות לעורר את פעילי סניף הליכוד בירושלים מהתרדמה הארוכה בה היה שרוי הסניף שבעבר היה תוסס ועתיר פעילות.

ביום רביעי, 1 בספטמבר, היא מארגנת שוב אירוע מרשים לרגל ראש השנה, בו יהיה אורח הכבוד סגן השר איוב קרא. יודעי דבר לחשו על אוזנינו שלכנס מדובר זה יתכן שתופיע גם אישיות מעניינת ביותר. הכנס יתקיים בשעה 18.00 בבית חיזק, רחוב חובבי ציון 25. יש להניח שכמו בכנסים המרשימים הקודמים – גם הפעם יגיעו פעילים בולטים רבים של תנועת הליכוד, ולא רק מירושלים, אלא מכל רחבי הארץ, שינהרו ויבואו לכבד את האירוע ולתמוך במועמדותה של סנדרה רג’ואן לכנסת.

 

במיוחד יש לציין פעילות ערה ונלהבת של צעירים וצעירות, בראשם אריאל מורלי, מראשי ומייסדי תא “לביא” באוניברסיטה העברית, וכן גם גסטון סיידמן, מראשי הצעירים שעלו מאמריקה הלטינית, שעבורם פעילותה של רג’ואן היא כמקור מים חיים, לעומת היובש שהיה קודם לכן.

האישה הנמרצת והנאה מבטיחה שאלה רק צעדים ראשונים וצפויות הפתעות מעניינות רבות. נודע לנו כי רבים מאוהדיה ממתינים בלהיטות, נכונים לתמוך ולסייע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

100 שיר לצפון !!!

אריק זיו ויזר

יואב דבוש מזמין להילולת בושאייף

אריק זיו ויזר

‘בעקבות מקבים’ – סיור חנוכה לצעירי הליכוד עם ח”כ ציפי חוטובלי

אריק זיו ויזר

שאמה נגע בשמים

אריק זיו ויזר

הזמנה לאירוע תקשורת אילת 2009

אריק זיו ויזר

הדלקת נר עם יובל שטיניץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן