22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “הסכסוך הישראלי פלסטיני הוא סכסוך דתי”

איוב קרא התראיין הערב לכלי התקשורת הערבית הזרה והתייחס לנאום נתניהו בארצות הברית בחודש הבא ולהמשך המו”מ עם הפלשתינית על הקמת מדינה פלשתינית: “הרשות הפלסטינית הוקמה בחטא”





איוב קרא, המועמד ברשימת “הליכוד” לכנסת ה-20 התראיין היום לכלי התקשורת הערבית הזרה של ירדן, קטאר, מצרים והרשות הפלשתינית ואמר שראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא לארצות הברית כדי להגן על המזרח התיכון כולו מפני ההזיות של מנהיגי איראן.


“הפצצה הגרעינית של טהרן, אם חס וחלילה תגיע לידי מיצוי ויכולת שיגור, תאיים גם על מדינות מתונות במזרח התיכון כמו מצרים וערב הסעודית וכמובן ירדן. בנימין נתניהו מתריע מפני הסכם רע שמתגבש בין ברק אובמה וג’ון קרי לבין מנהיגי טהרן. בנימין נתניהו חושש שההסכם הרע המתגבש בין טהרן וושינגטון יאיים על שלום העולם וגם על שלום המזרח התיכון כולו. מדינת ישראל היא מדינה שוחרת שלום והרי ראינו כיצד מנחם בגין ז”ל חתם הסכם שלום חשוב ויקר ערך לשני הצדדים בשנת 1979. השלום אמנם קר אבל שלום הוא שלום הוא שלום.


אני חושב שהנאום של נתניהו בפני חברי הקונגרס בארצות הברית תביא לשינוי בדעת הקהל באמריקה ובאירופה. נתניהו הוא היחיד שיודע לנמק את הסיבות שבגינן אין לאפשר לטהרן לפתח פצצה גרעינית. אין לסמוך על הרפובליקה האירנית שמנהיגיה מצהירים השכם וערב על כוונתם לחסל את המדינה היהודית”,אמר קרא.


איוב קרא נשאל על ידי עיתונאי מצרי, האם ראש הממשלה נתניהו ישנה את דרכו בנושא הסכם שלום עם הפלשתינים והקמת מדינה פלשתינית, במידה וייבחר ב-17 במרס? קרא השיב: “כפי שאמרתי לכם, מדינת ישראל היא מדינה שוחרת שלום. אין לנו כוונה לחיות בלוחמה עם אף אחת מן המדינות באיזור. הבעיה עם הרשות הפלשתינית שמנהיגיה רואים במדינת ישראל כמדינה מיותרת במזרח התיכון. הם אינם מסכימים להכיר במדינה היהודית. אין כאן סכסוך טרטוריאלי. יש כאן סכסוך דתי לאומי. הרשות הפלשתינית היא ישות שקמה בחטא.


היה מי שחשב שלפלשתינים מגיעה מדינה כי הם עם שזקוק למדינה ואני טוען יחד עם חבריי בליכוד שמגיעה להם אוטונומיה מלאה. מדינה פלשתינית תאיים על קיומה של מדינת ישראל בדיוק כמו איראן. אין הבדל בין שתי הישויות. איראן רוצה בחיסולנו וכך גם מנהיגי הרשות הפלשתינית שמי שמאזין להם בשפה הערבית, כמוני, שומע אנטישמיות וחוסר רצון לשלום אמת”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אין פרבילגים בליכוד , רועי שרעבי מורחק סופית.

אריק זיו ויזר

קבוצת מתפקדים אידיאולוגית חדשה בליכוד: פורום ריבונות העם

דניאל נחמיה

שדולת הגג המאוחדת של העולים בליכוד

אריק זיו ויזר

זאת ההחלטה המלאה לגבי הליכודניקים החדשים

ליכודניק

שרה וביבי הם באמת זן נדיר

עינר אביב

כשברקו הצטרפה אל מפריחי השממה בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן