21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אורן כהן לשר הביטחון ושר הפנים: לתת הנחה בארנונה לסטודנטים ולמילואימניקים

המועמד לראשות העיר, אורן כהן, פנה לשר הביטחון ושר הפנים בבקשה לאפשר לרשויות בכלל ולכפר סבא בפרט, לתת הנחה בתשלום הארנונה לאנשי המילואים ולסטודנטים.

 

ע”פ החוק, הנחה שכזו יכולה להתקבל רק אם שר הפנים יאפשר זאת. במקרה שכזה, מועצת העיר תוכל לאשרה בהתקיים רוב חוקי של חברי המועצה.

 

שר הביטחון נענה מייד להצעה, תוך שהוא משיב לכהן שיש בכוונתו לקדם רעיון זה. יש לציין כי ועדת שרים דנה בנושא בעבר והנושא נדחה ע”י פקידי האוצר. שר הביטחון ביקש להעביר מסרב במכתב התשובה לכהן: “תודה על הצעתך ותמיכתך באנשי המילואים”.

 

אורן כהן: “הצעתי למתן הנחת ארנונה לסטודנטים ומילואימניקים היא “צדק חברתי” במיטבו. אוכלוסיות אלו הם “מנוע הצמיחה” של החברה בישראל ויוזמתי זו באה כדי להכיר ולהוקיר את פועלם. עם קבלת האישור משר הפנים, יש בכוונתי להגיש הצעה ברוח זו למועצת העיר וזאת באופן מיידי וללא דיחוי”.

 

זוהי לא הפעם הראשונה שכהן מוביל יוזמות לסטודנטים ומילואימניקים ובין היוזמות – סל ההטבות לאנשי המילואים; המונהג באופן ייחודי בכפר סבא ואושר ע”י מועצת העיר לפני כשלוש שנים, כרטיס “חמשוש” לחיילי הסדיר בקאנטרי גלי השרון ועוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדרוזים לא במחשבה שלהם והם לא חושבים עליהם/ מאת אמין זאהר

אריק זיו ויזר

פורום הליכוד לקידום הגליל והגולן מתרחב.

אריק זיו ויזר

פיניאן סייר בצפון השומרון : “משוכנע שהבניה תתחדש בתנופה

אריק זיו ויזר

ח”כ אקוניס ליו”ר הכנסת: “ציין במליאה את יום פטירתו של בגין”

אריק זיו ויזר

יוסי כהן –היו”ר החדש של סניף יקנעם

אלי חזן

מחזקים את נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן