19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יוסי כהן –היו”ר החדש של סניף יקנעם

בבחירות שנערכו ביום שלישי האחרון ביקנעם מונה יוסי כהן לעמוד בראש הסניף.יוסי,47, גדל וצמח בתנועת הליכוד.התחנך בתנועת בית”ר והינו איש ליכוד מנעוריו.

 

 

יקנעם הממוקמת על גבול עמק יזרעאל ורכס הכרמל משתייכת למחוז “גליל עמקים” בתנועת הליכוד.איזור העמקים בצפון הינו אחד האזורים הפוריים בצפון מבחינת כמות חברי ליכוד פעילים.בשנים האחרונות ניהל יוסי בפועל את הסניף כשאחת לחודש מתארח אחד השרים או החכי”ם ובאירוע משתתפים חברי ליכוד משלל מוקדים בצפון. יוסי מסומן היום כאחד האנשים החזקים בליכוד באזור העמקים.

יוסי,בצוותא עם פרי כהן ואבי קורקוס, הינו ממקימי וראשי “המטה המאוחד (של)סניפי הצפון” ותורם רבות מניסיונו לקידום מטרות המטה.אליבא דיוסי,המטה מהווה הצלחה גדולה והמרקם האנושי והלכידות של חברי הקבוצה תביא את הצפון לגבהים חדשים.

” השינויים והמהפכים הגדולים בסניפי הליכוד בצפון הם הוכחה ניצחת לשינוי המתרחש בפריפריה.הצעירים הרבים שכבשו עמדות מפתח בסניפים מהווים את הכוח המוביל היום.אני גאה ושמח להוביל את סניף יקנעם ומבטיח שיחד עם חברי המטה נחולל שינויים משמעותיים ביחס השלטון המרכזי לפריפריה הצפונית ” סיכם יוסי.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם ח”כ ציפי חוטובלי תגיד כן להסכם?

אריק זיו ויזר

האור המסורתי של שטייניץ שולב היטב עם האור של אדלשטיין

אריק זיו ויזר

יוסי קוממי – הליכודניק של הרצליה

עינר אביב

בוגי יעלון ביום ירושלים תשס”ט – החגיגה המרכזית: ישיבת מרכז הרב

אריק זיו ויזר

משה פייגלין: “בעוד שנה הולכים לבחירות” /מאת: משה שפיבק

בחיפה לא יודעים להפסיד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן