23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

אדלשטיין מוסיף ראפרים להסברת ישראל

השר יולי אדשלטיין נפגש עם הראפר שיין ורתם אותו להסברת ישראל בעולם

שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, נפגש היום (ב’) בלשכתו בכנסת עם הראפר שיין. השר קיבל בשמחה את הצעתו של שיין שמופיע ברחבי העולם לחזק את מערך ההסברה של ישראל.
שיין: “אני מופיע במקומות ומול אנשים שרחוקים מפוליטיקה ולא יודעים דבר על ישראל חוץ מהקונפליקט שהיא מעורבת בו. אני לא יכול לשתוק שאני רואה שפוגעים בישראל. באמצעות המוזיקה אני יכול ורוצה להגיע לאותם קהלים ולספר להם ולאמצעי התקשורת הבינ”ל שבהם אני מתראיין – על ישראל היפה, הצבעונית, וקולטת העלייה.
השר אדלשטיין סיפר לשיין על פרויקטים של המשרד בתחום ההסברה והנסיונות להסביר את ישראל באמצעות תרבותה. אדלשטיין: “לא בכל יום אנחנו נתקלים באומן בסדר גודל כזה, בעל קהל של מיליוני אנשים, רובם צעירים, שמוכן ליחצ”ן את ישראל בצורה חיובית ללא כל תנאי. אני שמח על הצעתו של שיין ובהחלט נשלב אותו בפרוייקטים של המשרד”.
לידיעתכם:  שיין (משה לוי), בן חסותו של שון “פאף דדי” קומבס, שהה כתשע שנים בבתי כלא ניו יורקיים, לאחר שב-1999 פתח באש במועדון לילה, בו בילה עם קומבס וחברתו באותה תקופה, ג’ניפר לופז,. כיום בהוא חי ירושלים כיהודי חרדי ונקרא משה לוי וחייו מתנהלים בין שיעורי תלמוד אצל כמה מהרבנים הקיצוניים ביותר בעיר לבין קריירה מוסיקלית. שיין ביקש לפגוש את אדלשטיין כדי לסייע בהסברה למען ישראל. הוא הוציא 5 אלבומי היפ-הופ בשנה האחרונה שמכרו מיליונים. אביו הוא ראש ממשלת בליז (מדינה באמריקה המרכזית, על חוף הים הקריבי).



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סילבן שלום:”חברון נכבשה על ידי הערבים ללא משפט”

אלי חזן

לראשונה: מוזיאונים ביהודה ושומרון יתוקצבו על ידי משרד התרבות

אלי חזן

ראש הממשלה מפרש את דרכי בגין וז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

השר סער בלונדון: “לחסום המהלך הפלסטיני החד צדדי”

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין ערך סיור במגזר הבדואי בצפון

אריק זיו ויזר

הוצג תוואי הרכבת בין אשקלון לבאר שבע

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן