25.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אביב איטח ורונן אהרוני פריימריז עכשיו !

עתירה לבית הדין של הליכוד

חברי מועצת העיר רחובות אביב איטח ורונן אהרוני הגישו עתירה ודרישה לקביעת מועד לקיום פריימריז בקרב מתפקדי הליכוד בעיר כדי לחזק את רשימת הליכוד למועצת העיר בבחירות לרשויות המקומיות וזאת מאחר שועידת המפלגה לא התקיימה 11 שנים. 

איטח: “הזכות לבחור ולהבחר בסיסית בדמוקרטיה, כולנו אוהבים את הליכוד ורוצים בהצלחת התנועה וכעת לאחר שסיימנו להאבק יחד להחזרתה לשלטון עלינו להתחזק גם ברשויות המקומיות ולצד המכהנים והותיקים לשלב ולתת ייצוג גם לצעירים, נשים ועולים חדשים ויחד נשפיע על חיינו גם כאן בעירייה ונשרת נאמנה את כלל תושבי העיר”

אהרוני: “דווקא היום, כאשר מנסים להציג אותנו כמפלגה הפוגעת בדמוקרטיה, ישנו משנה תוקף, לחזק ולעודד את הרוח הדמוקרטית קודם כל אצלנו ברחובות ויחד נבטא את רוח התנועה ובוחריה ולאפשר לאלפי המתפקדים החדשים שהצטרפו בעשור האחרון לבחור – ולהבחר ויחד נחזק את הליכוד ואת העיר רחובות”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רז סימור גאווה ליכודית

אופק זאב

אביבה סלמון – הלב הפועל של הליכוד

אלי חזן

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

איוב קרא שוחח עם מזכ”ל האו”ם בנושא הטבח של דרוזים בסוריה

אלי חזן

מטה פייגלין: “בואו נעשה היסטוריה”

אריק זיו ויזר

נכה צה”ל “לא שווה להיות חבר מרכז”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן