24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אבו מאזן מעולם לא עזב את דרך הטרור

 

אבו מאזן והרשות המירו את פעילות הטרור עוד לפני אוסלו ובמהלכו. הטרור התודעתי בא לידי ביטוי בכל הופעה שלו והיא אירוע טרור בפני עצמו.  נאומי אבו מאזן באו”ם ובעולם מהווים הסתה פעם אחר פעם.  הגיע הזמן שממשלת ישראל תעבור למדיניות אקטיביסטית לוחמנית על מול התופעה הנוראית הזאת שנקראת אבו מאזן והרשות הפלסטינאית.

 

בכל פעם שאבו מאזן או נציגים של הרשות הפלסטינית עולים לדבר בתקשורת העולמית עם חליפות של לכאורה דיפלומטיה הם עושים את זה על מנת להסיט ולגדף בשקרים כנגד מדינת ישראל וזכותה הקיומית כאן בארץ ישראל.  יש רק דרך אחת לבלום את הטרור הדיפלומטי שאבו מאזן מנהל נגדנו!

 

כפי שנחשף לפני כמה שבועות אבו מאזן שימש כחפרפרת למשטר הסובייטי.  את תואר הדר’ שלו עשה על הכחשת השואה.  בנאום בערבית לאחרונה השתמש בטרמינולוגיה של שישה מיליון פליטים (סילוף מספרי) שבה מול שישה מיליון יהודים שנרצחו על ידי המשטר הנאצי.  כספים אירופאים שהיו מיועדים לשיקום הכלכלה ופיתוח משק עצמאי בשטחי הרשות הפכו לכספים שמשמשים לדה לגיטימציה כנגד המדינה שלנו.

 

הגיע הזמן שהמדינה תבין שלא מספיק דיפלומטיה אלה גם מדיניות הסברה אקטיבית.  ההסברה נעדרת מתפיסת הביטחון המודרני. הדבר תמוה כיוון שאנחנו חיים בסביבה של תקשורת מהירה וחברתית. הכל ויראלי.  מהפכת השידור החי בפייסבוק היא רק דוגמית למציאות החדשה שכולנו חלק ממנה.

 

בעוד החמאס עוסק בטרור גלוי ובלוחמה פסיכולוגית תודעתית.  אש”פ או בשמו המכובש הרשות הפלסטינאית משקיע את רוב המשאבים שלו בטרור תודעתי פסיכולוגי.  המזרחנים קוראים לזה המוקממה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדלפות המשטרה : מה ולמה

רונית טלבי

דגל שחור על ממשלת בנט

אריק זיו ויזר

געגועים למנהיגים של פעם

הליכוד בשלטון, אבל – השמאל הוא ששולט באמת.

אריק זיו ויזר

הלא המזויף של גדעון סער

אריק זיו ויזר

פרשיות השבוע – מטות – ומסעי

אלי כהן
דילוג לתוכן