19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לבני היונה הצחורה חירבנה על אולמרט – יומן פוליטי -אריק זיו

הצדק של השמאל הישראלי, האם מנכ”ל הליכוד עוזב, מפלגת העבודה האובדת,השטח מגיב בהיתנתקות מהנהגה, האם הגיעה זמן חוק מופז.  “הכה את היהודי ויהיה טוב”. 

האם המושג הזה אומץ בפועל על ידי אליטה שמאלנית המובילה את הציונות? אני סבור שכן. האם יהיה טוב? למי טוב? לרוצחים וטרוריסטים.
נתניהו לא עבורם. המתיישבים ביהודה ושומרון מסומנים כמצורעים. דו”ח גולדסטון זה הבייבי שלהם. עכשיו הם נהנים.
השמאל גדל על הומניות, צדק חברתי וחלוקה שווה. המציאות מוכיחה כי ביישום הערכים הללו הם כשלו. הומניות אף פעם לא הייתה נר לרגליהם שהרי הם הסגירו יהודים לבריטים, הם מנעו פרנסה למי שלא הסכים עם דעתם. חלוקה שווה אכן הייתה נר לרגליהם, חלוקה שווה בינם לבין עצמם שכן הם נתנו כסף לקיבוצים וארגונים שהיו חלק ממערכת המפלגה. כאשר אותם אירגונים הרוויחו הוסבר לנו השיטה עובדת, כאשר פשטו רגל לקחו כסף מהמדינה להציל אותם.
ציפי לבני שלמדה מהם מנסה ליצור כאוס במדינה. מבחינתה מה שמעניין זה איך להגיע לכיסא ראש הממשלה. כאשר טענו כך בעבר אמרו לנו כי אנו הוזים.
אך מתברר כי אנחנו לא חלמנו, אנחנו הכרנו את ציפי טוב טוב. זאת אותה ציפי שב – 1999 אמרה על ברק בבכי : “תראו, הוא קורע את המדינה”. וציפי הפכה את עורה כאשר משפחת שרון קידמה אותה. וכן, זאת אותה ציפי שנשארה לאחר המלחמה כשרת חוץ של אולמרט ותחתיו חתרה ללא הפסקה. אפילו כאשר אולמרט נתן הצעה נדיבה לפלסטינים היא, היונה הצחורה הלכה אליהם, ושכנעה אותם שלא יסכימו משום שהיא רצתה שאולמרט ייפול והיא תמלא את מקומו.
מבחינת לבני הכל כשר. שהמדינה תלך לכל הרוחות והיא תשב על כיסא ראש הממשלה.

מנכ”ל הליכוד
בעקבות חשיפת ליכודניק בשבוע שעבר כי מנכ”ל הליכוד עומד לקבל תפקיד ויעזוב בקרוב הגיב המנכ”ל ואמר כי אינו יודע על הנושא. לטענתו, הבעיה היא מה יוחלט בנושא הוועידה.
במידה ויוחלט על מועד קרוב בחודשים הקרובים הוא יאלץ להישאר בתפקיד כדי שהועידה תעבור חלק. ככה נתניהו רוצה. מנגד נפתחה המערכה על תפקיד המנכ”ל המתפנה. כפי שהזכרנו המועמדים המובילים כרגע הם שלום שלמה ואסי יצחקי. יש גורמים המקורבים לנתניהו שחושבים על הבאת דמות רצינית על מנת שהתנועה תובל ותצא מהחוסר אונים שלה. מתברר כי התנועה אינה אבן שואבת כפי שהייתה בעבר – אין צעירים ,אין נשים ואין ייצוג נאות לגמלאים.
לכן יש מחשבה על רפורמה בליכוד ומקווים כי המנכ”ל הבא יוציא את התנועה המתבססת בבוץ.
אחד מבכירי הליכוד הגיב כי אם ייבחר שלום שלמה הליכוד יוכל למכור את המצודה ולעבור לאזור עפולה זאת מכיוון ששלום מביא רק חברים מעפולה והסביבה.

רכזים
מתברר כי הרכזים החלו את עבודתם אך אין שינוי בשטח. כאשר רכז הגיע לסניף במרכז הארץ וביקש מדמות מרכזית בסניף, שעמדה בראש המטה של נתניהו לאורך כל הסיבובים האחרונים, כי ירתם ויפקוד, הגיב הפעיל : “תלכו ואל תחזרו. נמאס מכם. עכשיו לקראת הועידה נזכרתם? אני לא שייך לכם”. כאשר שאלתי מה קרה ? אמר : “תראה, אני לא מוכן שיעשו עלי עוד סיבוב ולכן מי צריך מפקד, מי צריך בכלל תנועה, כאשר ההנהגה אינה עונה ועוזרת”.
הליכוד נראה היום כמו נחש ששני שליש ממנו נקטעו. הראש חי בלי הגוף, ככה אנו מרגישים.

מפלגת העבודה
להיכן נעלמה התנועה הגדולה הזאת? מאז ותמיד מפלגת העבודה ומנהיגיה ידעו כיצד למרר ליו”ר שלהם את החיים. אין ספק כי ברק כשל בבחירות במנדטים אך במפלגת העבודה עוד לא השכילו כי בלי שיאחדו את הכוחות שלהם הם חברי הכנסת חותמים על סוף הדרך של התנועה שהקימהה את המדינה.
ההיסטוריה תזכור כי חבורה של חברי כנסת לא יכלה לקבל את המנהיגות והתפלגו כמו אמבה. וכך גזרו דין מוות על אידיאולוגיה שלמה. הם מעבירים בימים האלה את שרביט ההנהגה למפלגה אופורטוניסטית כמו קדימה כאשר הם מפרקים את המפלגה הסוציאל דמוקרטית לטובת בר און את לבני. צריך לזכור שאלה אותם אנשים שגירשו את מיצנע ולא נתנו לו יום אחד של שקט בהנהגה. כך עשו לפרץ שבא והפיח רוח חדשה בתנועה. כל אחד מחברי הכנסת של העבודה מוכיח כי אין לו דרך אך יש לו אגו. אהוד ברק הצליח לגרום למפלגה שנפלה בבחירות להיות גורם משפיע בממשלת נתניהו. עבור מה קיימת תנועה או מפלגה אם לא להיות גורם משפיע? אך את חדורי האגו של העבודה זה לא מעניין.

חוק מופז
אין ספק כי זהו הזמן להתארגן על הפעלת חוק מופז. נתניהו צריך לתת צ’ק פתוח למספר מתווכים שיתחילו לראות מי המתאימים להגיע לשותפות בממשלתו. בשיחה שהייתה לי עם חבר כנסת מקדימה אמר לי בצורה ברורה : “לא פנו אלי ומי שמסתמך רק על מופז יגלה כי הוא לא מסוגל להביא יותר משלושה אך במידה וידברו איתנו על הרמה הפרטנית יש על מה לדבר. אני באתי למפלגה רק בגלל שרון ואולמרט, ללבני אין לי דבר וחצי דבר. לבני אינה מייצגת אותי, היא מייצגת את אדלר וארד.
לאור המצב שקיים עם מפלגת העבודה חייב נתניהו להכין אלטרנטיבה שתבסס את השלטון של השפויים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דן מרגלית שכיר חרב

אריק זיו ויזר

האחות מתחזקת על חשבון האח בנט

אריק זיו ויזר

בשם שלום הבית

אריק זיו ויזר

אירופה יורה לעצמה בראש

אריק זיו ויזר

אין בחירות אבל !

אריק זיו ויזר

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן