32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אובמה סכנה או תקווה-יומן פוליטי-אריק זיו

אובמה סכנה לעולם החופשי, בניהו טוב או רע לנתניהו, אפשר גם אחרת : יואב רפאל ניסיון וחברות הולכים יחד, האתגר של הצמד סער וארדן בחוק הג'ובים. אובמה מסוכן לעולם החופשי. כאשר נכנס אובמה לבית הלבן הוא החליט כי הוא ידבר עם הקיצונים בעולם. בדיוק כפי שצ'מברלין דיבר עם היטלר אובמה מדבר עם הקיצונים בני
זמננו – הברית המסוכנת של אירן, ונצואלה וצפון קוריאה. זה המתכון המוביל את העולם למלחמה עקובה מדם.
אין ספק כי כאשר אתה משדר חולשה אתה מייצר אופציה למלחמה. ההיסטוריה מוכיחה זאת.
כך היה כאשר קרטר כיהן כנשיא ארצות הברית. הוא הפקיר את ידיד המערב השאח האירני וחומייני עלה לשלטון. בברית המועצות המשיכו את הלחץ כפי שהיום יש לחץ מאירן וקוריאה הצפונית.
לאחר קרטר הגיע רייגן שנאלץ להוביל באומץ את מלחמת הכוכבים – אותו מהלך שבעקבותיו נפלה ברית המועצות.
יש לזכור כי אובמה מוביל מהלך מסוכן. התוצאה עלולה להיות בסופו של דבר שגם לארה"ב לא תהיה שליטה כאשר תאי טרור יקבלו מאירן-צ.קוריאה נשק גרעיני והורדת בניני התאומים ייראה כאסון קטן לעומת האסון הבא.
גם אצלנו יש דוגמה כיצד החולשה מייצרת מלחמה שהרי מיד לאחר ההתנתקות עלה החמאס לשלטון בעזה.
ממשלת קדימה הייתה בהלם אך המשיכה במו"מ עם המתונים לכאורה. החמאס התחזק וכך בתוך שלוש שנים נאלצה מדינת ישראל לצאת ל 2 מלחמות.
כלומר הבטיחו שלום והובילו למלחמה.
לבני והשמאל דוחפים למהלך של 2 מדינות, אך חןץ משררה אין להם אחריות מבחינתם שמדינת ישראל תהייה על שתי גדות הירקון, והעיקר השלטון.
לשכת נתניהו
השבוע שוב שלום שלמה נע ונד. "הוא למעלה", כך לפחות הוא טוען. זאת כי קיבל מנתניהו סמכויות מלאות והוא הקובע בלשכה.
כפי הנראה שלום שלמה כל כך מוכשר. כך נתניהו חיפש ראש צוות ללשכה, חיפש בתנועה ועבר על השמות בתנועה ומצא איש ליכוד נאמן לראש הצוות של נתניהו ששמו קוראים לו אבי בניהו.
בניהו חונך בשומר הצעיר ודעותיו לא השתנו. נשאלת שאלה אחת : כאשר יריב עם נתניהו האם אבי בניהו לא יכבס את הכביסה בחוץ וילכלך את נתניהו והליכוד.

יואב רפאל
מילה טובה למשה כחלון. בצוות של כחלון מסתובב ליכודניק וותיק העונה לשם יואב רפאל. אין ספק כי כחלון נקט בחוכמה כאשר מינה אדם רב ניסיון בצוות שלו. יואב חבר ליכוד וותיק, כיהן כראש מועצה במשך 15 שנה.
אין ספק כי הכניסה של יואב לצוות הותיק של כחלון ייצר מערך פוליטי טוב.
דיאנה ושמעון קיבלו חיזוק משמעותי בלשכה.

חוק הזדמנות שווה
לפני שתי כנסות קידמו גדעון סער וגלעד ארדן חוק שמהווה הזדמנות שווה. היריבים שלהם הגדירו זאת כ"חוק הג'ובים" לפעילי המפלגות. עכשיו זאת ההזדמנות כאשר הם יושבים בממשלה, הם יכולים להעביר את החוק במסגרת הרוב הקואליציוני.
זהו מבחן בשבילם. האם לפני שתי כנסות זה היה מס שפתיים לחברים או שבאמת התכוונו לזאת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רעל בעורקי המדינה

אריק זיו ויזר

נהנתנות מול שחיתות

אריק זיו ויזר

יאללה בחירות

אריק זיו ויזר

הציונות IN פוסט ציונות OUT

אריק זיו ויזר

מרכז או מתפקדים זאת השאלה

אריק זיו ויזר

9 אחרי המלחמה

אלי חזן
דילוג לתוכן