40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מרד חסר תקדים בצה”ל בהשבעת טירוני גדוד שמשון: החיילים שהושבעו הרימו שלטים נגד הפינויים בחומש שמבצע הגדוד.

התסיסה הפנימית והזעם בקרב חיילי גדוד שמשון ובני משפחותיהם בעקבות ריבוי הפינויים שמבצע הגדוד בחומש בימי חול ובשבתות, לעיתים תוך אלימות, הגיעה אמש (ה) לשיא חסר תקדים בתולדות צה”ל.

חיילי פלוגת הטירונים של גדוד שמשון, סיימו את פרק הטירונות בהשבעה חגיגית בכותל בהשתתפות בני משפחותיהם ומאות רבות של אורחים,
בעיצומו של טקס ההשבעה, כשמפקד חטיבת כפיר פתח בנאום המח”ט, הניפו חיילי מחלקה 2 שלטים נגד הפינויים שמבצע הגדוד בחומש.
בשלטים נכתב, בין השאר: “גדוד שמשון לא מפנה בחומש”.
במקביל הניפו בני משפחותיהכם וחבריהם שבקהל שלטים דומים.
התסיסה בגדוד החלה לאחר שבחודשיים האחרונים החלו באוגדת איו”ש ובחטיבת שומרון בפיקוד אל”מ איציק בר (שכידוע אף אסר על כלל חיילי החטיבה להתארח בבתי מתנחלים וסירב להזמנת הרב הצבאי הראשי תא”ל הרב אביחי רונצקי להתארח בסוכתו שבביתו בישוב איתמר) בסדרה של מעל 10 פינויים ונסיונות פינויים שיטתיים בחומש ובמאחז “שבות עמי” בלילות שבת וחג, כולל בליל ראש השנה ובליל יום כיפור.
מאז הגיע גדוד שמשון לגזרה החל הגדוד ברצף אובססיבי של פינויים בחומש, בימי חול ובשבת, חלקם אלימים וחלקם בהובלתו האישית של מפקד הגדוד סא”ל__________
גילה, אחת מאמהות החיילים אמרה מיד לאחר טקס ההשבעה: “אנו לא מתנחלים או משהו אבל אנחנו גאים בילדים שלנו ועל זה שהם לא רובוטים. הילדים התגייסו לצבא והתנדבו לקרבי כדי להלחם באוייב ולא ביהודים”.
מארגון חומש תחילה, נמסר: “אנו מברכים את חיילי גדוד שמשון ואת רוחם הציונית הבריאה.
חיילי גדוד שמשון מחזירים את הגאוה לצה”ל ומראים שבשונה מאנשים כגדי שמני ונועם תיבון יש אנשים בצה”ל שהפיקו את הלקחים מהשתתפות צה”ל בגירוש ופינויים ומלחמות מול יהודים.
גם בועד מתיישבי השומרון הצטרפו לברכות: “ועד מתיישבי השומרון ומצדיע ללוחמי גדוד שמשון שיצאו בגלוי נגד הפקודות הבלתי חוקיות והבלתי מוסריות בעליל. על צה”ל להלחם באוייב ולא באחים יהודים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תושבי רעננה גילו אזרחות נפלאה ואירחו 20 משפחות ממבשרת ציון ומהישוב אורה שכוסו בשלגים

אלי חזן

דואגים לגמלאים בשומרון

אריק זיו ויזר

גרשון מסיקה מצטרף לשביתת הרעב, יעביר את לשכתו למאהל המחאה

אלי חזן

655 : מספר מספר

תגובת ” המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון ” לשחרור גלעד שליט

אריק זיו ויזר

יעלון: האיום על “ספטמבר האיום” -בלון שמתחיל לצאת ממנו האויר”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן