34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי גזז בגז

אבני דרך לנאום בר אילן 2, מושחתים ברכבת ומערך כיבוי האש, לשכת רוה”מ לאן.

הקופון הגדול של מי

שערורית השוחד במצרים ממשיכה להיות אבן נגף במערכת היחסים של מדינת ישראל עם המשטר החדש. בכל יום אנו מתבשרים כי בעיסקה הזאת התגלגל הרבה שוחד. יש הסוברים כי השוחד נע לא רק בכיוון השלטון המצרי אלה גם בכיוון הישראלי. בניוז1 התפרסם כי השותף של החברה הישראלית נתפס עם מאות אלפי דולרים, יש טענות כי משפחת מוברק גזרה קופון ועכשיו השר הממונה עומד לחקירה.
אולי נלמד מההיסטוריה ומבקר המדינה או היועץ המשפטי לממשלה יתחיל לנהל חקירה מי שילם ומי קיבל. הרי זאת השחיתות שעלולה להמית עלינו אסונות כבדים, ראו את ההתנתקות אשר נוהלה רק להכשיר את שרון.
עדיף שחקירה ישראלית תחשוף את האמת ולא ניפול למערך הסתה כנגד ישראל.

 

שחיתות המינויים

האימפריה הקרוייה מפא”י נפלה בין השאר בשל מינויים לא טובים במערכת. בדיוק כך גם סיפורה של תנועת הליכוד. מינויים לא טובים הם אלו העלולים חלילה להחריב את מכרת המשפט בארץ. מינויים לא טובים הם רעה קיימת בישראל. הם קיימים במקומות נוספים במחוזותינו ובצורה מובהקת : בחברת החשמל בני משפחה מביאים את היורשים, עובדי הרכבת מביאים את בני המשפחה והכבאים ? שם בכלל שוררת תופעה הידועה בסלנג שלנו כ”להשתין מהמקפצה”.
בחברת חשמל יש לנו בעיה אבל אין בה סכנת חיים. בשתי המערכות האחרות יש גם יש סכנת חיים : ברכבת אנו עדים למערך סגור שנועד להבטיח את עובדי הרכבת ובני משפחותיהם. המצב כה חמור עד שנהג קטר עובר באדום ואי אפשר להעמיד אותו לדין כי אין לגורמי האכיפה שום אפשרות להעמיד אותו לדין. לצד זאת באסון הכרמל התגלה כי מערכת הכבאות נמצאת במצב רעוע. התברר כי יש רכבים שאבד עליהם הקלח אך מה שלא נראה באותה תקופה היא שיש גם כבאים לא מתאימים. כבר ידוע כי מערכת זאת בנויה על מינויים של בני משפחה ומינויים פוליטים. כבר השבוע ראינו כיצד בבית שמש מתבצע שורה של מינויים על בסיס פוליטי לא מקצועי.
לגבי מינויים פוליטים צריך המחוקק להגדיר היכן אפשר למנות מינויים פוליטים שהם בעלי יכולות מוכחות והיכן אי אפשר למנות, אין ספק כי מערך מינוי של בני משפחה הוא רעה חולה ומסוכן.
עכשיו צריך להכניע את ועד העובדים של הרכבת בכל מחיר. האם אותו ועד לקח אחריות על התאונות שבוצעו ע”י רכבות ישראל ? צודק השר כץ שאומר במידה ולא יפתרו הבעיות הבטיחותיות הרכבת תסגר. הרי מה עדיף ? עוד הרוגים ? יש לשים סוף למצב. במקביל למצב ברכבת אנו עדים לכך כי הכבאים בוכים על המצב אך מתנגדים לשינויים ולרפורמה. למה ? כי עגל הזהב שלהם עומד להפסיק לייצר חלב. שהרי, הם כבר לא ימנו את בני המשפחה שלהם, הם יהיו כפופים למערך ארצי. נכון להיום להם יש גן עדן ולנו גהנום.

מימונה
קנאת סופרים תרבה חוכמה, גם במימונה. נראה כי ח”כ ציון פיניאן וראש המטה של שר החינוך קטי שטרית יהיו שתי המימונות המרכזיות בליכוד. ואולם, יש עוד מקומות בהם יעברו נבחרנו וכך המסורת הופכת כבר הרבה שנים לעוד אבן דרך בדרך לפריימריז. אין פוליטקאי שלא יעבור מספר רב של מימונות.

לשכת רוה”מ לאן
הכנס בגני התערוכה, מיד לאחר הכנס המוצלח שהיה ערב חג הפסח אמר בכיר בלשכת ראש הממשלה כי הכנס המוצלח היה עוד סימן שלא צריך יועץ פוליטי. הרי רק לפני חצי שנה נערך כנס בניצוחו של היועץ לשעבר שלום שלמה וחברי הליכוד הדירו את רגליהם. והרי זה פלא, עכשיו החברים באו. יש נכון באימרה כי בעת ששלום היה בתפקידו שרר מיאוס רב, אך הסרוגים בלשכה צריכים להבין : “קיבלתם ימי חסד שהולכים ונגמרים. אם תמשיכו עם השטויות שלא צריך יועץ פוליטי ואם יראו הפעילים כי המצב נהיה יותר גרוע אתם תגלו מהר שהנתק שהיה בעת ששלום היה יחזור ביתר שאת”.
ואין ספק כי מגיע הרבה ברכות למנכ”ל הליכוד גדי אריאלי שהצליח לתקן את המצב שהיה בראש השנה.
צחי ברוומן
לאחר היומן הקודם קיבלתי הרבה מסרונים וטלפונים על הסקר המקרי שביצעתי לגבי המנכ”ל המיועד. מתברר כי רבים שמעו על השם, אך לא מכירים את האדם.בין אם ימונה או לא אולי ישכיל החבר ברוומן לבצע עבודת שטח שלא ילך כסומא בארובה.

אבני דרך לנאום בר אילן 2

כולם מחכים לספטמבר. לפני כן כולם רוצים לראות מה קורה במאי הקרוב שם נתניהו יקבע את את אבני הדרך שלו לשלום. מה שברור הוא כי נתניהו לא יכול להפוך להיות מרץ והבסיס הוא רק בפורמט שהוא קבע בזמנו : “יתנו יקבלו, לא יתנו לא ייקבלו”. , הרי אין אפשרות ללכת למהלך חד צדדי נוסף, כי מהלך מהסוג הזה יביא לעליית החמאס גם בשטחים שתבוצע בהם התנתקות, אז מה שברור הוא כי כל מהלך יגמר בהתרסקות.
לכן נתניהו יניח בוושגטון את אבני הדרך שלו לתהליך. הרי ברור לכל בר בי דעת כי כל מהלך פלסטיני להכרזה על מדינה יצור הסלמה בשטחי המדינה המוכרזת. מאותו הרגע תימנע פעילות של כוחות הביטחון באותם שטחים, ואז יקום החמאס על אבו מאזן ויפיל את משטרו. או אז ההתמודדות תהיה כמו בעזה מול שלטון החמאס. ושלא יעבדו עליכם, הלבה הזורמת מתחת לרגלנו במהפכת האביב בעולם הערבי רק החלה, הסכמי השלום עם מצרים וירדן בסכנה, כי כאשר המשטר יוחלף יבוא דור שלא ידע את בגין וסדאת.

מערכת ליכודניק מברכת בברכת שבת שלום, את הגולשים ורפואה שלמה למנכ”ל הליכוד גדי אריאלי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הישנה נתניהו עורו

אריק זיו ויזר

*תל אביב ללא מוצא*

אריק זיו ויזר

מורשת רבין “אתרוג”

אריק זיו ויזר

נתן אשל אתה נטו מיותר

אריק זיו ויזר

בדש,נתניהו וקרטל המזון

אריק זיו ויזר

נעלמה הילה מעל שליט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן