20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

השר יעלון: "אם ארגוני הטרור לא יפסיקו את האש נהיה מוכנים להחריף את התגובה"

השר יעלון הגיב היום לאירועי הימים האחרונים

על המצב בדרום אמר השר: "אם ארגוני הטרור לא יפסיקו את האש נהיה מוכנים להחריף את התגובה שלנו כמה שצריך, עד שהם יגידו 'די'. יש מלחמה לא פשוטה, ובסופו של דבר נביא לסיומה. זה לא מהלך של זבנג וגמרנו, אבל נעשה לזה סוף. איננו מתכוונים להבליג כי המצב הוא בלתי נסבל מבחינתנו. מי שחושב שמדובר במהלך של זבנג וגמרנו משלה את עצמו, אבל נביא את השקט לדרום גם אם זה ייקח פרק של זמן. גם ההנהגה של החמאס לא תינקה ומבחינתנו באות בחשבון גם האפשרויות הכי קיצוניות. נהיה ערוכים להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו. יש לנו בארגז הכלים לא מעט כלים שעדיין לא השתמשנו בהם. מיגון לא יכריע את החמאס אלא יוזמות התקפיות, מאחר ומבחינתנו החמאס הוא אחראי למתרחש ברצועה ולירי הטלים לעבר ישראל."

גם על סוריה התבטא הרמטכ"ל לשעבר, השר יעלון: "אני לא יודע אם הירי מקורו בטעות או לא, אבל איננו יכולים להשלים עם זה ומחובתנו להגן על אזרחינו ברמת הגולן. הפרת ריבונות תזכה לתגובה שלנו, כפי שקרה היום. אחרי שהמסרים המילוליים שהעברנו לא הפסיקו את התופעה, החלטנו להסביר במעשים."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן הוציא על "צו אישי" חדש לחברת החשמל המורה לה להתקין סולקנים בתחנת הכוח חדרה

אריק זיו ויזר

ד"ר לאה נס: אובמה מוטרד יותר מבניית בתים בירושלים מאשר התחמשותה הגרעינית של אירן

אריק זיו ויזר

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?

דניאל נחמיה

"המכרז יאפשר לצרכן לקבל אינטרנט מהיר יותר במחיר זול יותר"

אלי חזן

המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל

אלי חזן

משט של טרור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן