24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“ההסלמה במתקפות ההאקרים יכולה להפוך לאיום ממשי”

השר יולי אדלשטיין

שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, הופיע הבוקר בפני 800 נציגות ויצו מ-40 מדינות בעולם שהגיעו לישראל לועידת ויצ”ו העולמית אשר נפתחה אתמול בתל אביב.

בדבריו התייחס השר אדלשטיין להסלמה במתקפות ההאקרים על ישראל:

“מתקפת ההאקרים הסעודית והמלחמה הוירטואלית נגד ישראל הן איום מוחשי על בטחונה של מדינת ישראל  ועלולות להתפתח לכדי סכנה קיומית של ממש. על ישראל לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי למנוע מהסכנות הוירטואליות להפוך לאיומים ממשיים ולבלום בכל כוחה את המתקפה עליה ועל מוסדותיה.  היום זו גניבת כרטיסי אשראי והפלת אתרים ומחר זו גניבת מידע ביטחוני ופגיעה בתשתיות. יש הטוענים כי מתן חשיבות יתר למתקפות הוירטואליות זו פרנויה- אבל כפי שראינו הבוקר בחדשות מדובר באלימות של ממש ובאנטישמיות המבקשת לערער את ביטחונה ויציבותה של ישראל”. בהמשך התייחס אדלשטיין לחשיבות היחסים של ישראל עם יהדות התפוצות. בדבריו אמר כי לעיתים יש ביקורת שהקילות היהודיות לא מספיק מעורבות במאבק נגד דה לגיטימציה על ישראל ואני אומר שהיחסים עם הקהילות לא תלויים או נשענים על הפעילות שלהן בנושא ההסברה. יש לנו חזון ועתיד משותף שמתבטא דווקא במתקפות על הקהילות ומוסדותיהן ולא רק על ישראל.
יחד עם זאת, הצהיר השר אדלשטיין שבכוונתו להשקיע תקציבים לחיזוק הזהות היהודיות בקרב הקהילות היהודיות בתפוצות ובקירוב הדור הצעיר לישראל. לדבריו, בסקר שערך משרד ההסברה לאחרונה עלה כי למעלה מ- 70 אחוז מהישראלים מוכן שהממשלה תשקיע תקציבים ציבוריים בחיזוק הזהות היהודית בתפוצות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר סער: “כל מי שפועל להוציא פיגועים או לירות טילים נגד ישראל הוא יעד”

אלי חזן

הרפורמה לאזרחים הוותיקים יוצאת לדרך

אלי חזן

הממשלה מאשרת בניית כיתות ביו”ש

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, מינתה את הטניסאית ציפי אובזילר ליועצת לענייני ספורט

אריק זיו ויזר

אדלשטיין ודנון : החלטת האיחוד לגבי מודיעין – מגוחכת

אלי חזן

כצפוי – מתחילים להרכיב ממשלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן