18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

השמאל הקיצוני כופה את דעתו באקדמיה

מנתוני דו"ח 'אם תרצו' עולה תמונה מדאיגה על שליטת השמאל באקדמיה הנתונים מחזקים את דברי השר יעלון

הימין בהנהגת המדינה, אולם השמאל שולט באקדמיה. כך עולה מנתוני דו"ח 'אם תרצו'. 80% מהגישות הנלמדות במחלקה למדע המדינה הם גישות אנטי ציוניות. עוד עולה מנתוני הדו"ח כי קיימת סתימת פיות באקדמיה. וכי מי שלא מישר קו, נאלץ למצוא את מקומו מחוץ לאקדמיה.
 
כזכור , המשנה לראש הממשלה השר  משה (בוגי) יעלון אמר בשבוע שעבר: "גורמים באקדמיה בישראל מערערים על קיומנו, חוברים לאויבנו במערכה על קיומנו, מתוך רדיקליות או נאיביות".
 
הדו"ח חושף כי באוניברסיטת ת"א הועבר קורס "בירוקרטיה ממשלתית וזכיות אדם" את הקורס מסר פרופ' יהודה שנהב אל הקורס מתלווה מרצה אורח בשם עו"ד ספרד המכור מתנועת יש דין כחלק ממטלות הקרוס יצפו הסטודנטים בפעילות צה"ל במחסומים ויכתבו על כך דו"ח. כך נכתב בסילבוס של הקורס. סטודנט לתואר שני מהמחלקה למדע המדינה באוניברסיטת ת"א  אמר היום לליכודניק אני מרגיש וחש את הניכור שיש כלפי ופרט שאחד המרצים העיר לי בציניות:"אתה לא מכיר את זה. זה לא קיים בליכוד"…
 
הצגת השמאל כנאור מלומד ואינטלקטואל. ואילו את הימין כשוטה וגס רוח היא לא מהיום. אך כדאי לא לבלבל בין משאלות לב למציאות . מתוך בדיקה בין מקבלי פרס נובל שניים מהם דתיים ואחד מהם פרופ' אומן מוגדר כאיש ימין מובהק הנותן פרשנות לסכסוך הישראלי ערבי עפ"י תורת המשחקים גם מקבלי הפרס מהטכניון יש להם זיקה למרכז ימינה והרבה פחות שמאל.   
 
דו"ח שכצפוי מעורר סערה לא מרפה מסדר היום הציבור.רק ע"י מינוי אנשי ימין במל"ג והפיכת מרצים ימנים לקבועים תוביל את המהפך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: "הגרעינים התורנים הם חלוציה של מהפכה ציונית חברתית ורוחנית"

אריק זיו ויזר

פרי כהן מטירת כרמל נותן חיזוק משמעותי לתנועת הליכוד בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל

אריק זיו ויזר

ראש אגף הסברה וקשרי חוץ בהרצאה לסטודנטים

Gilad Trugbild

בלי בושה: שלום חנוך מתנגד לנאום השרה רגב בפסטיבל ישראל

אריאל אילוז

השרה לבנת קיבלה בברכה את ההחלטה להכשיר את הבנייה בשכונת היובל בעלי

אריק זיו ויזר

אוסנת מארק – חברה בועדה למינוי שופטים

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן