18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מסיבת יום עצמאות בביתו של עוזי דיין

האלוף  במילואים עוזי דיין ערך בביתו מסיבת יום עצמאות . את הערב הנחה ד”ר יעקוב מאור ונכחו בו פעילי ליכוד רבים מכול הארץ

ערב זה הפך למסורת בחצר ביתו של דיין , יש להדגיש את המילה מסורת , כי במסורת ישראל החגים והמועדים  נשמרים מדור לדור באמצעות טקסים , תפילות ומאכלים מיוחדים  . ומה התוכן שיש לנו ביום העצמאות ? מנגלים ופטישי פלסטיק . זה לא רציני לכן דיין חיפש תוכן , וכך הגה טקס בהשפעת הגדה של פסח והדלקת נרות חנוכה .

הערב החל בקידוש של סא”ל במילואים הרב דני גרוסמן שקידש את הערב . המשואה הראשונה הודלקה לכבוד האנשים שהקימו את המדינה והדליקו אותה נציגי דור תש”ח .

אהרון אלפסי ויוסקה לוטנברג . המשואה השנייה  הודלקה לכבודם של העולים שבאו לא”י וכמובן לכבוד אלה שקלטה אותם באהבה משואה זו הודלקה ע”י נילי פיצ’ון

הצעירה הדומיננטית מאשדוד שעשתה עלייה לבדה מצרפת בנעוריה , ובשנה האחרונה בולטת על רע פעילותה הענפה בצעירי הליכוד והד”ר  ודניאל פרד . אח”כ הודלקה משואת ההתיישבות והיא הודלקה ע”י נציג היישוב איתמר בני זגרון .

משואת הביטחון הודלקה ע”י אליהו יעיש בן למשפחה שכולה , אשר במלחמת לבנן הראשונה השמיד לבדו 7 טנקים סוריים ועל כך זכה לתעודת הוקרה .

אח”כ הודלקה משואת המיעוטים  והיא הודלקה ע”י סלים שופי אשר שירת בסיירת מטכ”ל יחד עם דיין , והיה הדרוזי הראשון ששירת ביחידה .

 

המשואה הבאה הייתה בסימן הצדק החברתי והיא הודלקה ע”י אל”מ במילואים אתי פרץ ,שהיא עורכת דין ועמדה שנים רבות בראש איגוד העובדים הסוציאליים בישראל ., והשפיעה רבות על חקיקה למען השכבות החלשות בחברה .הפתיחה כאמור הייתה בדור המייסדים והמשואה האחרונה הוקדשה לדור העתיד .המשואה הודלקה ע”י אחד מרשי אם תרצו עמית ברק סטודנט להיסטוריה של ארץ ישראל שלא רק לומד את ההיסטוריה אלא גם משפיע עליה .

את הערב סיים רבה של כוכב יאיר  הרב שמואל שפירא בתפילה לשלום המדינה שקבעה הרבנות הראשית לשיראל .

הפעילים הרבים שהגיעו נהנו מערב  ערכי וציוני מאוד , האווירה בבית משפחת דיין הייתה חמה ונפלאה  דיין הודה בסיום הערב לכול הפעילים שהגיעו ומארגנים .

שירלי שימעון שלוש ותמר רעייתו של דיין



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דוד אנקווה חבר הנהלת הליכוד העולמי וחבר מרכז

אריק זיו ויזר

הדור הצעיר : תמכו בראש הממשלה ובשר האוצר

אריק זיו ויזר

חוק הארכיונים של ח”כ נאוה בוקר אושר בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת

אריק זיו ויזר

שגרירות ארה”ב בירושלים?

ד"ר אביגדור הדר

מזל טוב! ארגון צעירים חדש נולד בימין-מרכז תחת השם ‘הישראלים הצעירים השמרנים’.

אריק זיו

כשאלדד פגש את יפעת

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן