24.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

שמחה בצל האסון: בועז ביסמוט ליווה לעלייה לתורה ניצול מעוטף עזה

היום באירוע חגיגי עלה לתורה קורן תעסה, בנם של סבין ושל גיל תעסה ז״ל, ממושב נתיב העשרה שנכחו באירועי השבת השחורה. במסגרתם שכל קורן את אביו שיצא להגן על היישוב ואת אחיו אור ז״ל (17) שנכח באותה העת בחוף זיקים טרם הגיחה חוליית מחבלים בסירות לעבר החוף.

במהלך השבת השחורה קורן גילה אומץ ותושייה רבה שהציל את אחיו הקטן, לאחר שהצליחו להימלט ממחבלי החמאס שתקפו את הקיבוץ, יחד עם אמם סבין תעסה. יש לציין כי בהופעותיה בתקשורת לאחר האסון, שבו איבדה את בנה הבכור ובעלה, גילתה סבין  תעצומות נפש רבות, שקראה בהזדמנויות שונות לאחדות העם ולתושבי העוטף לא לנטוש את האזור למרות האסון.

 אל האירוע המרגש הוזמן בין היתר ח״כ בועז ביסמוט באופן אישי על ידי האם סבין ובנה. לאחר האירוע ח״כ ביסמוט הודה לאם על ההזמנה בין היתר ברשת פייסבוק וכתב ״היה לי לכבוד לקחת חלק במאורע הגדול וללוות גיבור קטן ביומו הגדול״. על כך, הוסיף בנימה אישית, כי ״להיות חבר כנסת זו שליחות קשה מאוד ורבים הם הרגעים הלא קלים בתפקיד, אבל אז מגיע רגע אחד ענק ששווה את הכל״ .

בהתייחסו לנסיבות המצערות שעמדו בצל החגיגה אמר, ״אני רחוק מלהוות תחליף לאחיו הבכור ולאביו הגיבור שהקריב את חייו למענו ולמען אחיו הקטן, אבל השם זיכה אותי להיות נוכח במעמד״.

אתר ליכודניק רוצה לברך את קורן לרגל עלייתו לתורה ולאחל לו ולמשפחת תעסה מזל טוב!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“בבית הכנסת המרוקאי”

אלי חזן

הליכוד של כולם

אריק זיו ויזר

חוק המרכולים הוא חוק ברוח ערכי הליכוד

ד"ר אפרים אבן 

דנון והצ’אקרות

פוסט של אלי חזן

מי שולח מסרונים בגנות גלית דיסטל?

מערכת ליכודניק

ח”כ דיסטל בהתראה טרם נקיטת הליכים נגד אמנון לוי וערוץ 13

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן