21.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

תושק תוכנית ארצית לאזרחים ותיקים במגזר הבדואי

סגנית השר, ד”ר לאה נס: “המשרד לאזרחים ותיקים פועל למען הרשויות הבדואיות”

בסיור שקיימה סגנית השר, ד”ר לאה נס ומנכ”ל משרדה, אהרון אזולאי ביישוב זרזיר, הוחלט על מינויו של ראש מועצת כעביה זידאן כעביה, ליו”ר וועדת היגוי לקידום הפעילות ולבניית תכנית ארצית של האזרחים הותיקים במגזר הבדוואי, מול המשרד לאזרחים וותיקים. על המינוי החליט יו”ר הפורום, חסן אל הייב. הוועדה תעסוק במיפוי צרכים, יכולות ובניית תכנית להפעלת מתנדבים, תעסוקה, העשרה ותרבות פנאי.

 

בביקור שנערך בזרזיר נכחו ראשי המועצות סלאם סולימאן, מבועינה נוגי’דת, דר’ יאסר חוגי’רת מביר אל מכסור זידאן כעביה מכעביה, וחסן אל הייב מזרזיר, חברי הפורום הבדוואי בצפון.

 

בהמשך הביקור בכעביה, נפגשה סגנית השר עם ראש מועצת פרדיס, יונס מרעי, חסן אבו ראס, ראש מועצת עילוט, בביתו של הממונה על המגזר הבדוואי במשרד ראש הממשלה, מוחמד כעביה.

 

סגנית השר סקרה בפני הנוכחים את פעילות המשרד למען האזרחים הוותיקים, ובירכה על הפעילות המשותפת של פרויקט “אהלינה”, פרויקט התנדבות עם אזרחים ותיקים במגזר, בו משתתפים עשרות צעירים וצעירות בני מיעוטים, שיזם המשרד ואשר הפך למשמעותי וחשוב עבור קהילת האזרחים הותיקים מקרב בני המיעוטים.

 

היישוב זרזיר הוא חלק מתכנית האב היישובית שמקדם המשרד לאזרחים וותיקים יחד עם כ- 40 רשויות ברחבי הארץ ומטרתה של התכנית לחזק ולייעל את הטיפול באזרח הוותיק, לקדם אירועי תרבות וליידע אותו בכל הנוגע לזכויותיו, באמצעות הרשות המקומית.

 

יצוין כי השבוע הוחלט בישיבת ממשלה להרחיב את השירות האזרחי בקרב בני מיעוטים וחרדים, והצפי הוא כי עד שנת 2013 נגיע לכדי 500 מתנדבים במגזר.

 

התכנית מהווה חלק מהמדיניות הכללית של סגנית השר, ד”ר לאה נס, לקדום האזרחים הוותיקים במגזרים השונים ולהגדלת המודעות לצרכיה של אוכלוסיה זו.

 

סגנית השר נס: “המשרד פועל למען האזרחים הותיקים בכל המגזרים. אנו נמשיך ונקדם את העשייה יחד עם פורום ראשי הערים של המגזר הבדוואי, תוך שילובם בתכנית האב היישובית והרחבת תכנית “אהלינה”, בקרב צעירים  המתנדבים במסגרת השירות האזרחי  בפעילות משותפת יחד עם זקני העדה”  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פורום דוברי רוסית הגישו לנתניהו הצעה לדיור בר השגה

אריק זיו ויזר

מנכ”לית ביטוח לאומי לא מדווחת אמת!

אריק זיו ויזר

אלקין בראש צלול ?

עינר אביב

ליכודניק מאחל מזל טוב לגילה גמליאל לרגל הולדת הבת

אריק זיו ויזר

חונכים את “מוקד השלום”

אריק זיו ויזר

אלי חזן על יגאל סרנה ומטרידנים מינית משמאל

אריק זיו
דילוג לתוכן