25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר של שמיים ושר של ארץ

שני שרים של הליכוד ביקרו באור יהודה : האחד נגלה והשני נסתר

ביום חמישי שעבר התברכה העיר אור יהודה בביקורם של שני שרים : האחד הוא השר בוגי יעלון  והשני, לא להאמין, הפתעת חיי…. אכזבה.

עוזרו של השר יעלון, איציק אשכנזי, התקשר ביום א’ לחברי המרכז וביקש שיגיעו לטקס הכנסת ספר התורה שהתקיים באולמי סיטי סטאר באור יהודה ביום חמישי. כשאיציק אשכנזי הודיע למארגנים שהשר הזמין כמה חברי מרכז לאירוע אמרו לו שאי אפשר להכניס אותם כי מדובר באירוע יקר ועל פי הזמנות. אשכנזי חזר אליהם ואמר כי השר אומר במפורש : :אם חברי המרכז לא נכנסים הוא לא מגיע”. 

מארגני האירוע נלחצו ומייד פתחו דלתות ועל זה נאמר כל הכבוד לשר בוגי יעלון שעושה כבוד לחברים 

יש עוד שר שהגיע באותו יום לאור יהודה אבל מפאת כבודו לא אומר את שמו. אומר חבל. חבל  שהסתרת את ביקורך הממלכתי באור יהודה מחברי הליכוד ולא טרחת להרים טלפון ולהזמין אף אחד מהם כפי שעשה זאת השר ישראל כץ לפני כשלושה חודשים באור יהודה ועוד בשעות הבוקר. על פי כתבי העיתונות המקומית שהם חברים שלי, נאמר שראש העיר סגר להתקשורת את הביקור שלך.

האם ראש העיר  שנבחר כמועמד קדימה  אסר עליך  גם להזמין חברים כדי ללוות אותך בגאווה ליכודניקית בסיורך במוזיאון מורשת יהדות בבל שבאור יהודה?

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השלום והחינוך מרוסקים ע”י יולי תמיר ושלום עכשיו

אריק זיו ויזר

דברי ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר

“הפלסטינים רוצים בפסאדה של מדינה כדי להמשיך את מאבקם נגד ישראל”

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: “התפטרות ברק, עצמאות לליכוד”

אלי חזן

כך תראה ממשלת נתניהו השניה

אריק זיו ויזר

עוד ניצחון לדנון, שר הפנים מצטרף למהלך לשלילת האזרחות מהבוגד בשארה.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן